Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
1 / 2018. Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.
08.01.2018

1 / 2018. Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.

fundusze-eurfundusze-malopolskalogo-uniiOGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 500241351-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.Brzesko: Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii EuropejskiejtakNależy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – inwestycje regionalne, Typ projektu A: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:takNumer ogłoszenia: 501902-N-2018Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:takNumer ogłoszenia: 500016781-N-2018Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:takNumer ogłoszenia: 500085359-N-2018SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/PROFIL NABYWCYI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowaSEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ITK.III.271.T.1.2017.ZWII.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlaneII.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku *. Część II Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu *. Część III Zamówienia : Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach *. Część IV Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. Część V Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie *. Część VI Zamówienia: Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie*. Część VII Zamówienia: Modernizacja instalacji C.O. w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. - *Dokumentacje projektowe, techniczne i inne j.w. stanowiące załączniki do SIWZ dla każdej części są oznaczone nazwą części.II.4) Główny kod CPV: 45000000-7Dodatkowe kody CPV:45210000-2,45211350-7,45110000-1,45321000-3,45421100-5,09331200-0,45223810-7,45311000-0,45331110-0,45331100-7II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:27.03.2017 - 31.12.2018SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonySEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/03/2018IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław Jawor., , ul. Solskiego 9, 32-800, Brzesko, kraj/woj. małopolskieIV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 79760.96 PLN.IV.4) INFORMACJE DODATKOWESEKCJA V: ZMIANA UMOWYV.1) DATA ZMIANY UMOWY:17/09/2018V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:Instalacja dodatkowego urządzenia - System zabezpieczenia przed wypływem gazu o wartości 4700,00 złotych netto oraz spełnienie warunków art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:Zmiana stanu prawnego przepisów wykonawczych Prawa budowlanego.V.4) INFORMACJE DODATKOWE:_________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY ( PN-RB ).CPV 45000000-7 Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.1.2018.ZM z dnia 8 października 2018 roku Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 500085359-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.Burmistrz Brzeska: Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkoweOgłoszenie dotyczy:zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejtakNazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – inwestycje regionalne, Typ projektu A: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:takNumer ogłoszenia: 501902-N-2018Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:takNumer ogłoszenia: 500016781-N-2018SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES:Burmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl menu: PRZETARGI/Profil NabywcyI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowaSEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko.Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITK.III.271.T.1.2017.ZWII.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlaneII.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku *. Część II Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu *. Część III Zamówienia : Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach *. Część IV Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. Część V Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie *. Część VI Zamówienia: Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie*. Część VII Zamówienia: Modernizacja instalacji C.O. w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. - *Dokumentacje projektowe, techniczne i inne j.w. stanowiące załączniki do SIWZ dla każdej części są oznaczone nazwą części.II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:takII.5) Główny Kod CPV: 45000000-7Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 45421100-5, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-0, 45331110-0, 45331100-7SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyIII.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupównieIII.3) Informacje dodatkowe:SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACZĘŚĆ NR: 1NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 521160.68Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 4w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany S.C. Leszek i Teresa SłabyEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Wspólna 72Kod pocztowy: 27-400Miejscowość: Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKraj/woj.: świętokrzyskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 641027.64Oferta z najniższą ceną/kosztem 641027.64Oferta z najwyższą ceną/kosztem 795099.21Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37490.62IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 2NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 468788.39Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 5w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany S.C. Leszek i Teresa SłabyEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul.Wspólna 72Kod pocztowy: 27-400Miejscowość: Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKraj/woj.: świętokrzyskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 576609.72Oferta z najniższą ceną/kosztem 576609.72Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691489.89Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37490.65IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 3NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 520470.15Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 5w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany S.C. Leszek i Teresa SłabyEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Wspólna 72Kod pocztowy: 27-400Miejscowość: Ostrowiec ŚwiętokrzyskiKraj/woj.: świętokrzyskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 640178.29Oferta z najniższą ceną/kosztem 640178.29Oferta z najwyższą ceną/kosztem 758753.24Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37490.61IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 4NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 363186.15Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 5w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany S.C. Leszek i Teresa SłabyEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Wspólna 72Kod pocztowy: 27-400Miejscowość: Ostrwoeic ŚwiętokrzyskiKraj/woj.: świętokrzyskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 446718.96Oferta z najniższą ceną/kosztem 446718.96Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550628.74Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37490.65IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 5NAZWA: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 517807.54Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 5w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Handlowe ZELIAŚ L. Zeliaś i S. Zeliaś Spółka Jawna.Email wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Daleka 20Kod pocztowy: 33-101Miejscowość: TarnówKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 636903.27Oferta z najniższą ceną/kosztem 636903.27Oferta z najwyższą ceną/kosztem 798867.58Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36500.00IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 6NAZWA: Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 79760.96Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 3w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław JaworEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Solskiego 9Kod pocztowy: 32-800Miejscowość: BrzeskoKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 98105.98Oferta z najniższą ceną/kosztem 98105.98Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116710.55Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 7NAZWA: Modernizacja instalacji C.O. w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 139802.55Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 2w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław JaworEmail wykonawcy:Adres pocztowy: ul. Solskiego 9Kod pocztowy: 32-800Miejscowość: BrzeskoKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 171957.14Oferta z najniższą ceną/kosztem 171957.14Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177842.47Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomtakWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%IV.8) Informacje dodatkowe:IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘIV.9.1) Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami._________________________________________________________________________Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-RB ).CPV 45000000-7 Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.1.2018.ZM z dnia 18 kwietnia 2018 roku  Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Przetarg Nr 1 / 2018. Informacja z otwarcia ofert - Przetarg Nr 1 / 2018.  Odpowiedzi Nr 9 - SIWZ Nr 1. Odpowiedzi Nr 8 - SIWZ Nr 1. Odpowiedzi Nr 7 - SIWZ Nr 1. Odpowiedzi Nr 6 - SIWZ Nr 1. ZMIANA OGŁOSZENIA o zamówieniu ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 500016781-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.Brzesko:OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOGŁOSZENIE DOTYCZY:Ogłoszenia o zamówieniuINFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIUNumer: 501902-N-2018Data: 09/01/2018SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl menu: PRZETARGI/Profil NabywcySEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:Numer sekcji: IVPunkt: 6.2)W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-01-26, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polskiW ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-05, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polskiII.2) Tekst, który należy dodaćMiejsce, w którym należy dodać tekst:Numer sekcji: IVPunkt: 6.6)Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: IV.6.6)Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) modyfikuje także treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zakres modyfikacji treści SIWZ umieszczono na stronie internetowej Gminy Brzesko - www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/ Poz. nr 1_________________________________________________________________________ZMIANA OGŁOSZENIA o zamówieniu ( PN-RB ).CPV 45000000-7 Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.1.2018.ZM z dnia 23 styczeń 2018 roku Nr 5 Zmiany siwz - SIWZ Nr 1. Odpowiedzi Nr 4 - SIWZ Nr 1 Odpowiedzi Nr 3 - SIWZ Nr 1 Odpowiedzi Nr 2 - SIWZ Nr 1. Odpowiedzi Nr 1 - SIWZ Nr 1. SIWZ nr 1.0. część ogólna 5 szkół.SIWZ  nr 1.1. część I BrzeskoSIWZ nr 1.2. część II BuczeSIWZ nr 1.3. część III JadownikiSIWZ nr 1.4. część IV JasieńSIWZ nr 1.5. część V SzczepanówSIWZ nr 1.6. część VI Kotłownia SzczepanówSIWZ nr 1.7. część VII C.O. JasieńOgłoszenie o zamówieniu ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 501902-N-2018 z dnia 2018-01-09 r.Burmistrz Brzeska: Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie BrzeskoOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkoweOgłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejTakNazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – inwestycje regionalne, Typ projektu A: Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralny zamawiającyNiePostępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNieInformacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychNieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii EuropejskiejNieW przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego  51 , 32800   Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (URL): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/PROFIL NABYWCYAdres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowaI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):I.4) KOMUNIKACJA:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Takwww.brzesko.plAdres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaTakwww.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/pozycja nr 1Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNieOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:ElektronicznieNieadresDopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:NieInny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:TakInny sposób:PisemnieAdres:32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneNieNieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie BrzeskoNumer referencyjny: ITK.III.271.T.1.2017.ZWPrzed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog technicznyNieII.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlaneII.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:TakOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:wszystkich częściZamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja 5 placówek edukacyjnych (PSP nr 3 Brzesko, PSP Bucze, PSP Jadowniki, PSP Jasień, PSP Szczepanów) w Gminie Brzesko. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku *. Część II Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu *. Część III Zamówienia : Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach *. Część IV Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. Część V Zamówienia: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie *. Część VI Zamówienia: Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie*. Część VII Zamówienia: Modernizacja instalacji C.O. w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu*. - *Dokumentacje projektowe, techniczne i inne j.w. stanowiące załączniki do SIWZ dla każdej części są oznaczone nazwą części.II.5) Główny kod CPV: 45000000-7Dodatkowe kody CPV:Kod CPV45210000-245211350-745110000-145321000-345421100-509331200-045223810-745311000-045331110-045331100-7II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 2582744,62Waluta:PLN(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: NieOkreślenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:miesiącach:    lub dniach:lubdata rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30II.9) Informacje dodatkowe: Część I: od dnia podpisania umowy do dnia: 30.09.2019 roku Część II: od dnia podpisania umowy do dnia: 31.12.2018 roku Część III: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku Część IV: od dnia podpisania umowy do dnia: 30.09.2019 roku Część V: od dnia podpisania umowy do dnia: 31.12.2018 roku Część VI: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku Część VII: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2019 rokuSEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUIII.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia.Informacje dodatkoweIII.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia.Informacje dodatkoweIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Obok złożonego oświadczenia zamawiający określa następujące warunki w tym zakresie. 1. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania, polegającego na wykonaniu robót budowlanych tożsamych co do rodzaju z zasadniczymi robotami objętymi przedmiotem niniejszego zamówienia w budynku o wartości brutto nie mniejszej niż - dla zadania I 340 000,00 PLN, dla zadania II 280 000,00 PLN, dla zadania III 325 000,00 PLN, dla zadania IV 225 000,00 PLN, dla zadania V 325 000,00 PLN, dla zadania VI 31 000,00 PLN, dla zadania VII 71 000,00 PLN. 2. Dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (dla zadania I, II, III, IV,V) oraz instalacji sanitarnych (dla zadania VI i VII) bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TakInformacje dodatkowe: Uwaga - Różne wymagania dla różnych części.III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAIII.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy PzpIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniuTakOświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjiNieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz robót budowlanych, 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Wykaz osób.III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPIII.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty. 2.) Załącznik nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli dotyczy. 3.) Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczonyIV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:TakInformacja na temat wadium1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: Dla części I w kwocie 11 000,00 zł. Dla części II w kwocie 9 000,00 zł. Dla części III w kwocie 10 000,00 zł. Dla części IV w kwocie 8 000,00 zł. Dla części V w kwocie 11 000,00 zł. Dla części VI w kwocie 1 000,00 zł Dla części VII w kwocie 2 500,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty lub ofert na kilka części wadium wnosi się oddzielnie dla każdej z części.IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:NieNależy podać informacje na temat udzielania zaliczek:IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:NieDopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:NieInformacje dodatkowe:IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:NieDopuszcza się złożenie oferty wariantowejZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawcówPrzewidywana minimalna liczba wykonawcówMaksymalna liczba wykonawcówKryteria selekcji wykonawców:IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będzie zawarta:Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:Informacje dodatkowe:Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:Informacje dodatkowe:W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:IV.1.8) Aukcja elektronicznaPrzewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:NieNależy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert:IV.2.2) KryteriaKryteria    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,00IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)TakIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjneIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacjiPrzewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):Informacje dodatkoweIV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:Wstępny harmonogram postępowania:Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:Należy podać informacje na temat etapów dialogu:Informacje dodatkowe:IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:Informacje dodatkowe:IV.4) Licytacja elektronicznaAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Data: godzina:Termin otwarcia licytacji elektronicznej:Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:Informacje dodatkowe:IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TakNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Odpowiednio do zapisów § 17 wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymNie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2018-01-26, godzina: 10:00,Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):NieWskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> polskiIV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane NieIV.6.6) Informacje dodatkowe:ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr:     1    Nazwa:     Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Brzesku.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych elewacji oraz doborem kolorystyki budynku, - wymiana obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - docieplenie dachu, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-03) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 552988,41Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2019-09-305) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     2    Nazwa:     Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Buczu.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych elewacji oraz doborem kolorystyki budynku, - wymiana obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - wymiana stolarki, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 45421100-5, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-03) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 448671,06Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-12-315) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     3    Nazwa:     Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jadownikach.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych elewacji oraz doborem kolorystyki budynku, - wymiana obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie stropu, - docieplenie ścian zewnętrznych poniżej terenu, - wymiana stolarki, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 45421100-5, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-03) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 527672,17Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-12-315) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     4    Nazwa:     Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych elewacji oraz doborem kolorystyki budynku, - wymiana obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - docieplenie ścian zewnętrznych poniżej terenu, - wymiana stolarki, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 45421100-5, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-03) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 363487,12Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2019-09-305) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     5    Nazwa:     Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: -docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych elewacji oraz doborem kolorystyki budynku, - wymiana obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie stropu, - docieplenie ścian zewnętrznych poniżej terenu, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45210000-2, 45211350-7, 45110000-1, 45321000-3, 09331200-0, 45223810-7, 45311000-03) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 524276,55Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-12-315) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     6    Nazwa:     Wymiana kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- montaż gazowych kotłów kondensacyjnych.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331110-0,3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 50246,72Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-12-315) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:     7    Nazwa:     Modernizacja instalacji C.O. w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jasieniu.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- demontaż i montaż instalacji C.O. oraz grzejników.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7,3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 115401,60Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2019-09-305) Kryteria oceny ofert:Kryterium    ZnaczenieCena    60,00Okres gwarancji    40,006) INFORMACJE DODATKOWE:_________________________________________________________________________Ogłoszenie o zamówieniu ( PN-RB ).CPV 45000000-7    Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.1.2018.ZM z dnia 9 styczeń 2018 roku