Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

RAPORT O STANIE GMINY ZA 2024 r.

Obowiązek sporządzenia raportu o stanie gminy wynika z ustawy  o samorządzie gminnym.

Na podstawie art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U.  z 2024 r. poz. 1465) Burmistrz przedstawia Radzie Miejskiej  w Brzesku Raport o stanie Gminy  Brzesko za rok 2024 - w terminie do dnia 31  maja 2025 r.

Rada Miejska  rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady  Miejskiej w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium  Burmistrzowi.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.

W debacie mogą zabierać głos mieszkańcy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie (do pobrania na stronie: Raport o stanie Gminy | BIP Urząd Miejski w Brzesku), poparte podpisami co najmniej 50 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Szczegóły odnoszące się do procedur określone są ustawą o samorządzie gminnym (art. 28aa.)

 

Termin sesji Rady Miejskiej w Brzesku zostanie podany do publicznej wiadomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Raport o stanie Gminy Brzesko za rok 2024(pdf, 1,461.63KB)
Klauzula informacyjna Raport za 2024 r.(pdf, 536.02KB)
Raport 2024 informacja na strone gminy(pdf, 411.79KB)
Zarządzenie nr 170_2025 - przedstawienie raportu(pdf, 112.18KB)
Zgłoszenie - wzór pomocniczy Raport za 2024 r.(pdf, 510.85KB)
Zgłoszenie Raport za 2024 r.(pdf, 456.77KB)