Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

ZAWIADOMIENIE - XXI Sesja

ZAWIADOMIENIE

Rada Miejska w Brzesku
XXI Sesja w dniu 26 listopada 2025 r. godz. 10:00
Radni – Sesja

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2025 r. poz. 1153) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję XXI SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


26 listopada 2025 r. (środa) - godz. 10:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51

 

Proponowany porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  6. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025.
  7. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych.
  8. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025;
  • zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia
    2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
  • zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagrodzenia za inkaso;
  • wysokości stawek podatku od nieruchomości;
  • określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych;
  • przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  • przyjęcia Programu Wspierania Rodziny w Gminie Brzesko na lata 2026-2028;
  • podtrzymania stanowiska w sprawie rozpatrzenia skargi;
  • przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi;
  • przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi.

9. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

10. Interpelacje radnych.

11. Zapytania radnych.

12. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

13. Wolne wnioski i zapytania.

14. Zamknięcie obrad sesji.

      

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku

 

 (-) mgr Adrian Zaleśny