Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

ZAWIADOMIENIE - XVII Sesja

ZAWIADOMIENIE

Rada Miejska w Brzesku
XVII Sesja w dniu 16 lipca 2025 r. godz. 09:30
Radni – Sesja

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję XVII SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


16 lipca 2025 r. (środa) - godz. 09:30
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51

 

Proponowany porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  6. Informacja na temat stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Brzesko w roku 2024. (Komenda Powiatowa Policji, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Ochotnicza Straż Pożarna).
  7. Informacja nt. przygotowania Gminy Brzesko do zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i likwidacji skutków zdarzeń stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa.
  8. Sprawozdanie z działalności Brzeskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzesku za rok 2024 i pierwsze półrocze 2025.
  9. Ocena raportu z wykonania w roku 2024 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i efektów jego realizacji. Informacja nt działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2024 r.
  10. Analiza wykorzystania środków budżetowych przez organizacje pozarządowe w 2024 roku oraz zapoznanie się z podziałem dotacji na ich działalność w 2025 roku.
  11. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Statutu Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XIII/108/2019 Rady Miejskiej w Brzesku, z dnia 16 października 2019 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Miejskie Centrum Obsługi Oświaty” oraz nadania jej statutu.
  • ustalenia dni i godzin przyjęć obywateli w sprawach skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej w Brzesku;
  • nadania nazwy rondu w Jasieniu.

 

12. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

13. Interpelacje radnych.

14. Zapytania radnych.

15. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

16. Wolne wnioski i zapytania.

17. Zamknięcie obrad sesji.

 

Podstawa prawna do urlopowania: stosownie do art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. U. z 2024 r., poz.1465 ze zm.), pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej na czas trwania posiedzenia.

      

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku

  /-/ mgr Adrian Zaleśny