Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XII Sesja Rady Miejskiej

ZAWIADOMIENIE

Rada Miejska w Brzesku
XII Sesja w dniu 19 lutego 2025 r. godz. 12:00
Radni – Sesja

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję XII SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


19 lutego 2025 r. (środa) - godz. 12:00
w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 51

 

Proponowany porządek posiedzenia sesji:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska, Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 29 stycznia 2025 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  7. Informacja nt. planowanych działań promocyjno – kulturalnych w 2025 r. w Gminie Brzesko oraz informacja nt. współpracy z miastami partnerskimi oraz sprawozdanie z roku 2024.
  8. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku za 2024 r. oraz Sprawozdanie z działalności Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej za rok 2024.
  9. Informacja nt. zrealizowanych zadań z zakresu wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych.
  10. Zapoznanie się i analiza sprawozdania dotyczącego wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli początkujących, mianowanych i dyplomowanych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Brzesko w roku 2024.
  11. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  12. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2025;
  • zmiany uchwały Nr X/71/2O24 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 18 grudnia
    2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko na lata 2025-2041;
  • zmieniająca Uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. NMP Matki Kościoła i św. Jakuba Starszego Apostoła
    w Brzesku na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków;
  • zmieniająca Uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Marii Magdaleny i św. Stanisława BM
    w Szczepanowie na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków;
  • zamiaru likwidacji Publicznego Przedszkola nr 3 w Brzesku, dla którego organem prowadzącym jest Gmina Brzesko;
  • nadania nazwy rondu w Brzesku.

13. Interpelacje Radnych.

14. Zapytania radnych.

15. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

16. Wolne wnioski i zapytania.

Zamknięcie obrad sesji.

 

Podstawa prawna do urlopowania: stosownie do art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. U. z 2024 r., poz.1465 ze zm.), pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej na czas trwania posiedzenia.

      

 Przewodniczący
 Rady Miejskiej w Brzesku

 

 (-) mgr Adrian Zaleśny

Link do transmisji https://esesja.tv/transmisja_na_zywo/465/rada-miejska-w-brzesku.htm