Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

LXIV Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję LXIV SesjęRady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


30 sierpnia 2023 r. (środa) - godz. 9.00
w sali posiedzeń UM w Brzesku ul. Głowackiego 51

 

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 31 maja 2023 r. i 28 czerwca 2023 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  7. Ocena raportu z wykonania w roku 2022 Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i efektów jego realizacji. Informacja o działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  8. Blok oświatowy:
    • Informacja na temat stan przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2023/2024. Sprawozdanie z realizacji zadań inwestycyjnych w placówkach oświatowych;
    • Miejskie Centrum Obsługi Oświaty – informacja o działalności Centrum za 2022 r.

9. Sprawozdanie z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2023;
  • zmiany uchwały Nr LVI/439/2022 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia
    28 grudnia 2022 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • nadania tytułu honorowego " Medal na Wstędze za Zasługi dla Miasta Brzeska ";
  • trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego do Spraw Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Gminie Brzesko;
  • przyjęcia Programu Wspierania Rodziny w Gminie Brzesko na lata 2023 - 2025;
  • przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko o nazwie "Wokowice 1";
  • wyboru ławników na kadencję 2024-2027.

11. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania w okresie międzysesyjnym.

12. Interpelacje Radnych.

13. Zapytania radnych.

14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

15. Wolne wnioski i zapytania.

16. Zamknięcie obrad Sesji.

Podstawa prawna do urlopowania: stosownie do art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku  o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.), pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej na czas trwania posiedzenia.

      

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku

    (-)mgr Maria Kądziołka