Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XLV Sesja Rady Miejskiej

Rada Miejska w Brzesku
XLV Sesja w dniu 28 lutego 2022, godz. 09:00
Radni – Sesja w trybie zdalnym

 

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 ze zm.), zwołuję XLV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:


28 lutego 2022 r. (poniedziałek) - godz. 9.00 posiedzenie w trybie zdalnym

 

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wnioski i pytania do Posłów, Senatorów, Radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, Starosty Brzeskiego, Burmistrza Brzeska Komendanta Powiatowego Policji, Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz zaproszonych gości.
  4. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej odbytych w dniach 29 grudnia 2021r. i 26 stycznia 2022 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  7. Analiza stanu funkcjonowania oświaty w Gminie Brzesko w kontekście zmian przygotowywanych przez Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Brzesko, zakresu rzeczowo - finansowego inwestycji i remontów w placówkach oświatowych Gminy Brzesko.
  8. Sprawozdanie na temat wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie ferii zimowych.
  9. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  10. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na 2022 rok;
  • zmiany Uchwały Nr XLIII/338/2021 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 grudnia2021r.
    w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu;
  • nadania nazwy drodze wewnętrznej w Jadownikach.

11. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.

12. Interpelacje radnych.

13. Zapytania radnych.

14. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.

15. Wolne wnioski i zapytania.

16. Zamknięcie obrad Sesji.

 

        

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku 

(-)mgr Maria Kądziołka

 

 

 

XLV SESJA RADY Miejskiej w Brzesku odbędzie się dnia 28 lutego 2022 r. (poniedziałek) o godz. 9:00 w trybie zdalnego obradowania organu kolegialnego jednostki samorządu terytorialnego.

Osoba, która chciałaby wziąć udział w sesji może zgłosić do Biura Rady Miejskiej w Brzesku chęć udziału w obradach.

Ponadto chętni do udziału w sesji mają możliwość wzięcia udziału w sesji poprzez, złożenie pisemnego wniosku lub zapytania. Osoba, która chciałby przedstawić swój wniosek bądź zapytanie proszona jest do jego wcześniejszego złożenia w formie pisemnej.

Wniosek lub zapytanie winno być, opatrzone czytelnym podpisem wnioskodawcy oraz adresowany/e do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku na adres mailowy: biuro@rada.brzesko.pl lub korespondencją tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Brzesku, Biuro Rady Miejskiej ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, z dopiskiem na kopercie „sesja zdalna” (złożony najpóźniej na dzień przed terminem sesji).