Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XLIX SESJA Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) zwołuję  XLIX Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień  : 28 maja 2014 roku (środa ) o godzinie 9-tej.   Sesja odbędzie się w Sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku przy ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :

 

  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r.
  4. Interpelacje radnych.
  5. Zapytania radnych.
  6. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  7. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych Rady Miejskiej za okres od  ostatniej sesji.
  8. Sprawozdanie z posiedzeń  Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
  9. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  10. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od  ostatniej sesji.
  11. Analiza sprawozdań z działalności MOK i PiMBP za rok 2013.
  12. Ocena stanu bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Brzesko za rok 2013.
  13. Podjęcie uchwał w sprawach:

1)      zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2014;

2)      zmiany Uchwały Nr XLIII/314/2013 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia27 grudnia 2013 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko.

3)      zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Brzesku za rok 2013 ;

4)      zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku za rok 2013 ;

5)      w sprawie zmiany załącznika Nr 2 do Uchwały Nr XXXVII(264)2013 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 29 maja 2013 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV(251)3013 w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko.

6)      rozpatrzenia skargi na bezczynność Burmistrza Brzeska.

  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
  4. Zamknięcie obrad sesji.

Protokół z sesji odbytej w dniu 30 kwietnia 2014 r. jestwyłożony do wglądu w Biurze Rady Miejskiej w Brzesku ul.  Głowackiego 51  pokój nr 130.

 

Podstawa prawna do urlopowania: stosownie do art. 25 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity  Dz. U. z 2013 r., poz. 594  ze zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej na czas trwania posiedzenia.

            Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                  w Brzesku

                                                                      

                                                                                   inż. Tadeusz Pasierb