Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XXII Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1515z późn. zm.) zwołuję XXII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:   29 lutego 2016 roku ( poniedziałek) o godzinie 10.00.    Sesja odbędzie się w Sali obrad Urzędu Miejskiego  w Brzesku ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji : 
  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z sesji odbytych w dniach 30 listopada 2015 r. ,30 grudnia 2015 r., 15 stycznia 2016 r. i 28 stycznia 2016 r.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  6. Zapytania Radnych.
  7. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  9. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od  ostatniej sesji.
10. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.11. Informacja dot. planów funkcjonowania i strategii RPWiK S p z o. o. w Brzeskuw roku 2016 i w latach kolejnych oraz sprawozdanie z prac Związku Międzygminnego d/s Wodociągów i Kanalizacji za rok 2015. ( Informacja przesłana w wersji elektronicznej na poprzednią sesję ).12. Informacja Prezesa Spółki MPK w Brzesku o planach działania Spółki na rok 2016. ( Informacja przesłana w wersji elektronicznej na poprzednią sesję).13. Sprawozdanie z funkcjonowania BOSiR w Brzesku ze szczególnym uwzględnieniem Stref Płatnego Parkowania w Gminie Brzesko. (Informacja przesłana  w wersji elektronicznej) .14. Informacja nt. planowanych działań promocyjno – kulturalnych w 2016 r. w Gminie Brzesko. (Informacja przesłana  w wersji elektronicznej) .
  1. 15.  Informacja na temat  stanu organizacji i potrzeb publicznych przedszkoli Gminy Brzesko pod względem zapewnienia nowych miejsc dla dzieci w wieku przedszkolnym.
16. Podjęcie uchwał w sprawach:1)   zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2016;2)   zmiany Uchwały Nr XXI/148/2016 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia28 stycznia 2016 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;3)   ustalenia stref cen urzędowych za usługi przewozowe Miejskiego     Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Brzesku;4)   nadania nazwy dla ronda położonego w obrębie  Mokrzyska – Bucze;5)   zmiany Uchwały Nr V/26/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2015 r., w sprawie określenia kryteriów rekrutacji, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.6)   pozostawienia bez rozpoznania anonimowej skargi na działalność Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzesku;7)   Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brzesko;8)   Określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko;9)   Wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości na terenie Gminy Brzesko;10)Szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzesko.11)zawarcia przez Gminę Brzesko umowy partnerskiej z wojewodą Małopolskim dotyczącej realizacji projektu pn. ,,Rewaloryzacja wybranych cmentarzy wojennych z okresu  I wojny światowej położonych na terenie Brzeska, Tarnowa, Krakowa, Wadowic oraz powiatów  bocheńskiego i tarnowskiego, jako zespołu dziedzictwa o znaczeniu międzynarodowym.17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.18. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.19. Wolne wnioski i zapytania.20. Zamknięcie obrad sesji. Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej UM w Brzesku ul. Głowackiego 51 pokój Nr 13. 

     Przewodniczący Rady  Miejskiej w Brzesku

   mgr Krzysztof Ojczyk