Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego
17.04.2025

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1722),

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o nabyciu przez Gminę Brzesko prawa własności nieruchomości gruntowej, stanowiącej drogę ogólnodostępną oznaczoną jako projektowana działka ewidencyjna nr 4958 o pow. 0,0740 ha, odpowiadająca przed podziałem części działki ewidencyjnej nr 1044 o pow. 0,0061 ha, położonej w obrębie ewidencyjnym Mokrzyska-Bucze, gm. Brzesko.
     Zgodnie z art. 5 ust. 4 ustawy o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych nieruchomość objęta wnioskiem nie może być przedmiotem obrotu w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia do dnia, w którym decyzja w sprawie tego wniosku stała się ostateczna.
Informuję, że zgodnie z art. 73 § 1 i 1a Kodeksu postępowania administracyjnego strony mogą przeglądać akta sprawy w siedzibie Starostwa Powiatowego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, pokój 304, III piętro, w godz. od 800 do 1400.
     Równocześnie informuję, iż zgodnie z art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji o każdej zmianie swego adresu. W myśl przepisów art. 41 § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1, doręczenie niniejszego pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
     Informuję, że dane osobowe uczestników postępowania w przedmiotowej sprawie podlegają przetwarzaniu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Tel. kontaktowy: 14 66 320 71 – Patrycja Szulecka-Bakalarz

Z up. STAROSTY
Dyrektor Wydziału Geodezji i Kartografii
GEODETA POWIATOWY
mgr inż. Małgorzata Nocoń

Klauzula informacyjna