Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

L Sesja Rady Miejskiej w Brzesku

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.1875 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję L Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień  28 MARCA  ( środa )  2018 roku o godzinie 10.0.   Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.

Proponowany porządek obrad sesji :
  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji uroczystej odbytej w dniu 31 stycznia 2018 r. oraz 7 marca 2018r.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Zapytania Radnych.
  6. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  7. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  9. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  10. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  11. Informacja Wiceprezesa Spółki MPEC dot. bieżącej sytuacji spółki MPEC w Brzesku, a w szczególności co do  wątpliwości  zgodnego z prawem  odwołania dotychczasowego Prezesa Spółki MPEC Pana Pawła Majewskiego.
  12. Szczegółowe przedstawienie przez Wiceprezesa Spółki MPEC Spółko z o.o. strategii i planów rozwoju spółki na najbliższe dwa lata.
  13. Ocena przygotowań do realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2018 wraz z informacją dotyczącą planowania przestrzennego na terenie Gminy Brzesko wraz obszarami przeznaczonymi pod tzw. ”Strefy Aktywności Gospodarczej”.( inf.email)
  14. Informacja na temat stanu dróg po okresie zimowym. ( inf.email)
  15. Informacja o założeniach w zakresie pozyskiwania inwestorów i pomocy lokalnym przedsiębiorcom. ( inf.email)
  16. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • Projektu zmiany Uchwały Nr XXXVII/256/2017 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 31.03.2017 r. w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego  ustroju szkolnego i ustalenia planu sieci  publicznych szkół podstawowych od 1 września 2019.
  • podziału Gminy Brzesko na okręgi wyborcze;
  • rozpatrzenia skargi na Burmistrza Brzeska;
  • …….. zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki;
  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
  4. Zamknięcie obrad sesji.
PROTOKOŁY Z SESJI RADY MIEJSKIEJ WYŁOŻONY DO WGLĄDU W BIURZE RADY MIEJSKIEJ W BRZESKU UM UL.GŁOWACKIEGO 51 Przewodniczący Rady Miejskiejw Brzesku                     mgr Krzysztof Ojczyk