Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
15 / 2016. Ogłoszenie anulowane.
05.10.2016

15 / 2016. Ogłoszenie anulowane.

ZMIANA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 153890 - 2016; data zamieszczenia: 28.11.2016OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 150510 - 2016 data 05.10.2016 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: całość.W ogłoszeniu jest: Brzesko: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe Numer ogłoszenia: 150510 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana posadzki z paneli podłogowych, malowanie kaloryferów,obudowa rur c.o.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.12.00-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2016. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Wacław Jawor, Usługi Remontowo - Budowlane, JAWOR, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6449,95 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 7933,44 Oferta z najniższą ceną: 7933,44 / Oferta z najwyższą ceną: 7933,44 Waluta: PLN . ZAŁĄCZNIK I Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamówienia dodatkowego udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono jest zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a wykonanie jego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów a zarazem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego co jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp.W ogłoszeniu powinno być: Anulowano ogłoszenie w całości.II.2) Tekst, który należy dodać:Miejsce, w którym należy dodać tekst: całość.Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Anulowano ogłoszenie w całości w związku z opinią Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 16 listopada 2016 roku - Zamówienia dodatkowe i zamówienia uzupełniające w przepisach przejściowych._________________________________________________________________________ZMIANA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV- 45.00.00.00 - 7 Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.15.2016.ZM z dnia 28 listopada 2016 roku OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkoweNumer ogłoszenia: 150510 - 2016; data zamieszczenia: 05.10.2016OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Jadownikach z przeznaczeniem na trój-oddziałowe Przedszkole - roboty dodatkowe.II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana posadzki z paneli podłogowych, malowanie kaloryferów,obudowa rur c.o..II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.60-4, 45.31.12.00-2.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rękiIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Wacław Jawor, Usługi Remontowo - Budowlane, JAWOR, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6449,95 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 7933,44Oferta z najniższą ceną: 7933,44 / Oferta z najwyższą ceną: 7933,44Waluta: PLN .ZAŁĄCZNIK IUzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.Zamówienia dodatkowego udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono jest zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a wykonanie jego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów a zarazem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego co jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp._________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV- 45.00.00.00 - 7  Roboty budowlaneZPKG.XIII.271.2.15.2016.ZM z dnia 5 października 2016 roku