Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
13 / 2016. WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKO.
21.07.2016

13 / 2016. WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKO.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKONumer ogłoszenia: 184411 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149455 - 2016r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKO.II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Nowoczesny plac rekreacyjny w Porębie Spytkowskiej. Część II. Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w Jadownikach. Część III. Strefa Zdrowia - Plenerowa siłownia na os. Browarna. Jak w załączniku Nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5.II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACzęść NR: 1Nazwa: Nowoczesny plac rekreacyjny w Porębie SpytkowskiejIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Jadwiga Oziębło - APIS, ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37960,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 38726,55Oferta z najniższą ceną: 38726,55 / Oferta z najwyższą ceną: 49607,34Waluta: PLN .Część NR: 2Nazwa: Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w JadownikachIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:CROQUET Sp. z o.o., Szczodrze, ul. Trzebnicka 81, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40639,83 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 51259,88Oferta z najniższą ceną: 51259,88 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00Waluta: PLN .Część NR: 3Nazwa: Strefa Zdrowia - Plenerowa siłownia na os. BrowarnaIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Jadwiga Oziębło - APIS, ul. Kolaniki 19, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27290,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 17921,01Oferta z najniższą ceną: 17921,01 / Oferta z najwyższą ceną: 28290,00Waluta: PLN ._________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUCPV: 43.32.50.00–7   wyposażenie parków i placów zabawZPKG.XIII.271.2.13.2016.ZM z dnia 19 sierpnia 2016 roku Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - nr 13. PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA nr 2poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 168097 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 149455 - 2016 data 21.07.2016 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał. I.W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH/CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w Jadownikach./1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:/(w treści jest:-...altana drewniana z grilem...-.W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH/CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w Jadownikach./1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:/(w treści jest:-...altana drewniana...-._________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA nr 2CPV: 43.32.50.00–7   wyposażenie parków i placów zabawZPKG.XIII.271.2.13.2016.ZM z dnia 29 lipca 2016 roku Zmiana Nr 2 treści SIWZ Nr 13 Odpowiedzi Nr 1 do SIWZ Nr 13 Zmiana Nr 1 treści SIWZ Nr 13. PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 165239 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 149455 - 2016 data 21.07.2016 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, pokój 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 2.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, pokój 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska. Treść SIWZ Nr 13 z załącznikami. PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKONumer ogłoszenia: 149455 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawyZamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: zamówienia publicznegoSEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW w GMINIE BRZESKO.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Nowoczesny plac rekreacyjny w Porębie Spytkowskiej. Część II. Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w Jadownikach. Część III. Strefa Zdrowia - Plenerowa siłownia na os. Browarna. Jak w załączniku Nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5..II.1.5)Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniającychOkreślenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychII.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja- w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuObok złożonego oświadczenia badane będzie co najmniej 1 dostawą z montażem polegającą na wyposażeniu placu zabaw o wartości co najmniej - 30.000 zł netto. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja- w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja- w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja- w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie.Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja- w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowejlista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOMW zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oferta wg wzoru - załącznik NR 7 SIWZ. 6. Kosztorysy ofertowe. - załącznik Nr 8 SIWZ 7. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ . 8. Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 10 SIWZ jeżeli dotyczy. 9. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - załącznik NR 16 SIWZ. 10. Lista podmiotów grupy kapitałowej - załącznik NR 17 SIWZ jeżeli dotyczy.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 902 - Termin realizacji zamówienia - 10IV.2.2)Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.IV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianNa podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. ZAMAWIAJACY przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Ceny ofertowej: w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym - o wartość części zamówienia, z której wykonania zrezygnowano; 2) Parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: ZAMAWIAJACY przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania dostaw, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla ZAMAWIAJACEGO, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych; W powyższym przypadku WYKONAWCA jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z dostawcą odnośnie proponowanych zmian i zapewnienia spełnienia wszelkich wymagań z tym związanych, koniecznych do dopuszczenia do użytkowania urzadzenia wykonanego w ramach niniejszej umowy. Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie. 3) Wprowadzenia nowego Podwykonawcy, bądź wprowadzenia Podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez WYKONAWCĘ. W przypadku, gdy WYKONAWCA polegał na zasobach Podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych) w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy Podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania w zakresie zasobu, który udostępnił WYKONAWCY albo warunki te spełnia WYKONAWCA. 4) Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT Warunkiem takiej zmiany sa zmiany podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku WYKONAWCY wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody ZAMAWIAJĄCEGO na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez ZAMAWIAJACEGO.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - zakładka : PRZETARGI pozycja 13Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko,ul.Głowackiego 51,pok.109, tel.14 6865 121, 14 6863 100, wew.138,fax 14 66 30 545, w dniach pracy w godz. 7:30-15:30 e-mail; malgorzata.tomaszek@um.brzesko.pl.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, pokój 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest też dostarczenie i zamontowanie zabawek w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamówienia - do wysokości posiadanych środków.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nieZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nowoczesny plac rekreacyjny w Porębie Spytkowskiej.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw wyposażony będzie w następujące urządzenia: - zestaw zabawowy: zjeżdżalnia z wejściem drabinkowym na podest z daszkiem, pomost stały z barierkami ( dwustronnie )+ podest z zejściem po schodkach+ panel z grą kółko i krzyżyk, podest z zjeżdżalnią dla maluchów. ( wymiary zestawu max 4,25 x 370 ), - zestaw zręcznościowy -ścianka wspinaczkowa, drabinka pozioma, drabinka pionowa w środku linarium -1 szt. - wymiary zestawu około 4,10 m x 0,90 m, - tablica do rysowania 1 szt - huśtawka wagowa z oparciami 1 szt. - huśtawka podwójna z siedziskiem kubełkowym - 1 szt - sprężynowce : KUCYK i DUO ŻABKA - karuzela talerzowa z ławeczkami - ławki parkowe - 3 szt. -kosze na śmieci z daszkiem - 3 szt. - tablica A3 - regulamin A3 - strefy bezpieczeństwa piaskowe - grubość i powierzchnia strefy bezpieczeństwa dostosowana do wysokości urządzenia zabawowego tj. możliwość upadku z wysokości do 1m - grubość warstwy piasku 20 cm, możliwość upadku z wysokości powyżej 1,5 m - grubość warstwy piasku 25 cm, możliwość upadku z wysokości powyżej 2 m grubość warstwy piasku 30 cm. UWAGA: Konstrukcje urządzeń zabawowych wykonane z profili zamkniętych metalowych zabezpieczonych przed działaniem czynników zewnętrznych, malowane proszkowo. Daszki, barierki, zabezpieczenia z płyty HDPE. Podesty, z antypoślizgowej płyty HDPE..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 902. termin realizacji zamówienia - 10CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plac rekreacyjno-zabawowy z siłownią zewnętrzną w Jadownikach.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac : projektowany plac rekreacyjno- zabawowy zlokalizowany w sąsiedztwie Domu Ludowego i Jednostki OSP . wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia: - altana drewniana z grillem - ława biesiadna - 1 szt - ławki 2 szt - 1 kosz drewniany - tablica duża + regulamin A3 - zestaw zabawowy : trójkątny podest z barierką + podest z bokami z płyty PDF + zjeżdżalnia, wymiar zestawu max 3,60m x1, 00 m, - sprężynowce 3 szt. : Auto Duo, Żabka Duo, Motyl Duo - huśtawka wagowa - 1 szt. - karuzela talerzowa z ławeczkami 1 szt. - siłownia zewnętrzna : Wioślarz - 1 szt, Motyl B / Wyciąg górny - 1szt., stepper / prasa nożna - 1 szt. - strefy bezpieczeństwa piaskowe - grubość i powierzchnia strefy bezpieczeństwa dostosowana do wysokości urządzenia zabawowego tj. możliwość upadku z wysokości do 1m - grubość warstwy piasku 20 cm, możliwość upadku z wysokości powyżej 1,5 m - grubość warstwy piasku 25 cm, możliwość upadku z wysokości powyżej 2 m grubość warstwy piasku 30 cm. UWAGA: Konstrukcje urządzeń zabawowych wykonane z profili zamkniętych metalowych zabezpieczonych przed działaniem czynników zewnętrznych, malowane proszkowo. Daszki, barierki, zabezpieczenia z płyty HDPE. Podesty, z antypoślizgowej płyty HDPE..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 902. Termin realizacji zamówienia - 10CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strefa Zdrowia - Plenerowa siłownia na os. Browarna.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac wyposażony będzie w następujące urządzenia: - orbitrek pojedynczy - wyciąg górny + słup + wyciskanie siedząc - jeździec pojedynczy - 1 szt. - wioślarz pojedynczy - 1 szt. - biegacz pojedynczy - 1 szt. - twister i wahadło - 1 szt. - prasa nożna + słup + odwodziciel UWAGA: Konstrukcje urządzeń zabawowych wykonane z profili zamkniętych metalowych zabezpieczonych przed działaniem czynników zewnętrznych, malowane proszkowo. Daszki, barierki, zabezpieczenia z płyty HDPE. Podesty, z antypoślizgowej płyty HDPE..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 902. Termin realizacji zamówienai - 10_________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUCPV: 43.32.50.00–7   wyposażenie parków i placów zabawZPKG.XIII.271.2.13.2016.ZM z dnia 21 lipca 2016 roku