Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
2 / 2016. REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016.
23.02.2016

2 / 2016. REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016.

OGŁOSZENIE O     UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016Numer ogłoszenia: 33913 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18009 - 2016r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016.II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg w gminie Brzesko o łącznej długości ok.140km, w zakresie wynikającym z pozimowego przeglądu dróg wg Załącznika NR 5 SIWZ. ZADANIE I - Wykonanie remontu cząstkowego dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych - Załącznik NR 5 SIWZ. ZADANIE II - Wykonanie nakładek asfaltowych asfaltobetonem - Załącznik NR 5 B SIWZ. ZADANIE I - Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego , przy zastosowaniu następujących technologii /ustalonych podczas przeglądu pozimowego powierzchni dróg/ 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową modyfikowaną i grysem bazaltowym (płukanym) 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 5. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 2 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera 6. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 5 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera 7. Remont spękań w nawierzchni jezdni asfaltowej przy użyciu specjalistycznej bitumicznej masy zalewowej po uprzednim ich zagruntowaniu wymaganym materiałem gruntującym ZADANIE II - Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 10 000,00m2 1. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm 2. Warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grubości 3 cm 3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm 4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2 km 5. Wykonanie podbudowy na ciągach pieszych z : - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - kruszywa łamanego o grub. 10 cm - pospółka o grub. 15 cm 6. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno- asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 7. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 8. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem 9. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 10.Wykonanie profilu istniejącej nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm. 11. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym 12. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych. 13. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: 14. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 15. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 16. Ułożenie krawężników na ławie betonowej 17. Ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wyp.spoin piaskiem 18. Podbudowa z kruszywa łamanego dolna w-wa gr.20cm po zagęszczeniu 19. Podbudowa z kruszywa łamanego frakcja 0-31,5mm górna w-wa podbudowy 15 cm po zagęszczeniu 20. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Holland gr. 6cm -szara 80% kolor 20% na podsypce cementowo-piaskowej 21. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Holland gr. 8cm - szara 80%, kolor 20% na podsypce cementowo-piaskowej Szczegółowy zakres poszczególnych technologii określał załącznik Nr 8 SIWZ.II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Wojciech Krzyżak - Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy, Porąbka Iwkowska 32, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1258536,59 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 1548000,00Oferta z najniższą ceną: 1548000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1984181,82Waluta: PLN ._________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O     UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV:   45.23.31.40-2 Roboty drogoweZPKG.XIII.271.2.2.2016.ZM z dnia 4 KWIETNIA 2016 roku Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.Treść SIWZ Nr 2 - 2016 z załącznikami. PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016.Numer ogłoszenia: 18009 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy     zamówienia publicznegoSEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY DRÓG W GMINIE BRZESKO W ROKU 2016.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg w gminie Brzesko o łącznej długości ok.140km, w zakresie wynikającym z pozimowego przeglądu dróg wg Załącznika NR 5 SIWZ. ZADANIE I - Wykonanie remontu cząstkowego dróg emulsją asfaltową przy użyciu grysów bazaltowych - Załącznik NR 5 SIWZ. ZADANIE II - Wykonanie nakładek asfaltowych asfaltobetonem - Załącznik NR 5 B SIWZ. ZADANIE I - Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego , przy zastosowaniu następujących technologii /ustalonych podczas przeglądu pozimowego powierzchni dróg/ 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową modyfikowaną i grysem bazaltowym (płukanym) 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 5. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 2 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera 6. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 5 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera 7. Remont spękań w nawierzchni jezdni asfaltowej przy użyciu specjalistycznej bitumicznej masy zalewowej po uprzednim ich zagruntowaniu wymaganym materiałem gruntującym ZADANIE II - Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 10 000,00m² 1. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm 2. Warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grubości 3 cm 3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm 4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2 km 5. Wykonanie podbudowy na ciągach pieszych z : - kruszywa naturalnego o grub. 10cm - kruszywa łamanego o grub. 10 cm - pospółka o grub. 15 cm 6. Remont wyboi o powierzchni do 1m² mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, rozścielenie masą mineralno- asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 7. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 8. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m² - 5m² mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm z wycięciem 9. J/w , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 10.Wykonanie profilu istniejącej nawierzchni (likwidacja nierówności i kolein) z mieszanek mineralno-asfaltowych przy średniej grubości 5cm. 11. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym 12. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych. 13. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: 14. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 15. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 16. Ułożenie krawężników na ławie betonowej 17. Ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wyp.spoin piaskiem 18. Podbudowa z kruszywa łamanego dolna w-wa gr.20cm po zagęszczeniu 19. Podbudowa z kruszywa łamanego frakcja 0-31,5mm górna w-wa podbudowy 15 cm po zagęszczeniu 20. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Holland gr. 6cm -szara 80% kolor 20% na podsypce cementowo-piaskowej 21. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Holland gr. 8cm - szara 80%, kolor 20% na podsypce cementowo-piaskowej Szczegółowy zakres poszczególnych technologii określa załącznik Nr 8 SIWZ.II.1.5)Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychJeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność lub nowa potrzeba potwierdzona ze strony zamawiającego wykonania robót (odpowiednio dostaw lub usług) uzupełniających zamówienia podstawowego, którego zakres nie przekroczy 50% tego zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest, nie przerywając cyklu realizacyjnego zamówienia podstawowego wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów zgodnych z SIWZ zamówienia podstawowego, oraz nośnikami cenotwórczymi ujętymi w ofercie Wykonawcy skorygowanymi w negocjacjach nie wyższych niż średni wzrost cen ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał przed podpisaniem umowy w sprawie zamówień uzupełniających. Analogicznie sformułowana zasada dotyczy też robót dodatkowych.II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 12 000,00 PLN ( słownie : dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz pkt 8 SIWZIII.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuObok złożonego oświadczenia badany będzie wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagania minimalne: 1. remonter do naprawy powierzchniowej pod ciśnieniem z dwukomorowym zasobnikiem grysu dla różnych frakcji. 2. remonter automatyczny połaciowy z możliwością remontowania wyselekcjonowanego fragmentu drogi 3. zalewarka szczelin i krawędzi 4. walec ogumiony 5. piła do cięcia asfaltu 6. szczotka do czyszczenia mechanicznego 7. koparka 8. samochód samowyładowczy 9. rozkładarka do mas bitumicznych - szer. min. 4 m 10. walec statyczny samojezdny /15 t/, 11. walec wibracyjny 12. walec ogumiony 13. równiarka drogowa 14. samochód samowyładowczy 15. koparka 16. płyta wibracyjna lub ubijak mechaniczny. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuBadane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy biorący udziału w postępowaniu; 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oferta wg wzoru - załącznik NR 7 SIWZ. 6. Formularz cenowy - załącznik NR 8 SIWZ. 7. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ . 8.Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 10 SIWZ jeżeli dotyczy. 9. Oświadczenie nie dotyczące grupy kapitałowej - załącznik NR 13 SIWZ. 10. Lista podmiotów grupy kapitałowej - załącznik NR 14 SIWZ jeżeli dotyczy.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 942 - okres gwarancji jakości - 6IV.2.2)Nie  będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.IV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianNa podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 16A1.1. oraz 16A.1.2. obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej. 3. Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, Warunkami takiej zmiany są: - Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania, W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: o niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, o zlokalizowanie niewybuchów, o konieczność przeprojektowania obiektu, o ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, o konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, o protesty osób fizycznych lub innych podmiotów co do budowy obiektu, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT, Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu; PRZETARGI pozycja nr 2 / 2016.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, pok. nr 108, tel. 14 68 65 144, fax 14 605 45, w dniach pracy Urzędu Miejskiego w godz. od 7:30 do 15:30.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51, pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie_________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUCPV:   45.23.31.40-2 Roboty drogoweZPKG.XIII.271.2.2.2016.ZM z dnia 23 lutego 2016 roku