Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Profil Zaufany

Aby uzyskać profil zaufany należy:

- założyć konto na https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage

- złożyć wniosek o profil zaufany

- potwierdzić dane w punkcie potwierdzającym

USTAWAz dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Art.  20c.  [Podmioty potwierdzające profil zaufany ePUAP]2.  Funkcję punktu potwierdzającego pełni:

1) konsul;

2) naczelnik urzędu skarbowego;

3) wojewoda;

4) Zakład Ubezpieczeń Społecznych. 

Punktem potwierdzającym w Brzesku jest URZĄD SKARBOWY W BRZESKU, UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 16, 32-800 BRZESKO

Dane kontaktowe do centrum pomocy Użytkowników ePUAP w Centralnym Ośrodku Informatyki

- Telefon: + 48 (42) 253 54 50 czynny pn. – pt. w godzinach 7:00 – 18:00
- Adres e-mail: epuap-pomoc@coi.gov.pl : nasz pracownik odpowie na Twoje pytania drogą elektroniczną.

Zgłoszenia wysyłane drogą elektroniczną na e-maila epuap-pomoc@coi.gov.pl powinny zawierać minimum informacji umożliwiających sprawną obsługę:

Dane kontaktowe (Imię, Nazwisko i/lub instytucja, prawidłowy adres e-mail, nr telefonu).
- Nazwę systemu operacyjnego i jego wersję.
- Nazwę przeglądarki internetowej: wersję oraz ustawienia językowe.
- Czas wystąpienia błędu: datę, godzinę.
- Miejsce wystąpienia błędu: na jakim oknie/portlecie/formatce wystąpił błąd: (np. Moje konto, Moje dokumenty, Katalog usług, Repozytorium wzorów, Profil Zaufany, itp.)
- Szczegółowy opis sytuacji, która wywołuje błąd (w krokach) np.: Po zalogowaniu się do systemu i przejściu do obszaru „Moje konto”, w zakładce „Moje …., itd.
- Widok ekranu z błędem (Print Screen).
- Dla już zgłoszonych spraw otrzymany numer zgłoszenia umieszczony na początku tematu formularza kontaktowego lub wiadomości e-mail.