Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XVI sesja rady miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję XVI sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 27 listopada  ( środa)  2019 r.  godz. 12.00   w sali obrad UM w Brzesku  ul. Głowackiego 51

Porządek obrad sesji:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Wręczenie stypendiów burmistrza Brzeska za szczególne osiągnięcia w roku szkolnym 2018/2019.
  4. Wnioski i pytania do posłów, senatorów, radnych sejmiku województwa małopolskiego, starosty brzeskiego, komendanta powiatowego policji oraz powiatowej straży pożarnej w Brzesku.
  5. Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołów z obrad sesji, które odbyły się w dniach 10.2019, 30.10.2019, 11 .11.2019 r.
  6. Sprawozdanie burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie burmistrza Brzeska z realizacji uchwał rady miejskiej podjętych na sesjach w dniach 16.10.2019 r. i 30.10.2019 r.
  8. Ocena stanu sanitarnego i estetycznego miasta Brzeska ze szczególnym uwzględnieniem terenów zielonych.
  9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2018-2019.
  10. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  11. Podjęcie uchwał w sprawach:
    • zmiany uchwały budżetowej gminy Brzesko na rok 2019;
    • zmiany uchwały nr IV/30/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2019 w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej;
    • udzielenia pomocy finansowej dla województwa małopolskiego;
    • wysokości stawek podatku od nieruchomości;
    • przyjęcia polityki podatkowej gminy Brzesko na lata 2020-2023;
    • wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty udzielonej od opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości położonej w Brzesku;
    • przyjęcia programu współpracy gminy Brzesko z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2020.
    • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru w gminie Brzesko o nazwie „Brzesko –dzielnica przemysłowa”;
    • przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru w Gminie Brzesko o nazwie „Strefa aktywności gospodarczej Mokrzyska- Bucze”;
    • wspólnej realizacji zadania związanego z zakupem „Broni Palmera”;
    • stwierdzenia zakończenia działalności Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Królowej Jadwigi w Brzesku z siedzibą w Brzesku ul. Bartosza Głowackiego 57.
    • stwierdzenia zakończenia działalności Publicznego Gimnazjum nr 2 im. Janusza Korczaka w Brzesku z siedzibą w Brzesku ul. Czarnowiejska 44.
    • stwierdzenia zakończenia działalności Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Jadownikach z siedzibą w Jadownikach ul. Szkolna 7.
    • wezwania Jeronimo Martins Polska S.A do sprecyzowania wniosku z 14 listopada 2019 r.;
    • przekazania skargi celem załatwienia według kompetencji.
 12.Informacja przewodniczącej rady miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.13.Interpelacje radnych.14.Zapytania radnych.15.Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych gminy i odpowiedzi na nie.16.Wolne wnioski i zapytania.17.Zamknięcie obrad sesji.  Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku, mgr Maria Kądziołka