Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506, poz.1309) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.) zwołuję XII sesję Rady Miejskiej w Brzesku na 25 września (środa) 2019 r., godz. 13.00 w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.
Porządek obrad sesji:- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Wręczenie stypendiów burmistrza Brzeska za wyróżniające wyniki sportowe.
- Wnioski i pytania do posłów, senatorów, radnych Sejmiku Województwa Małopolskiego, starosty brzeskiego, komendantów powiatowych policji i straży pożarnej.
- Informacja na temat uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji z 28 sierpnia 2019 r.
- Sprawozdanie burmistrza Brzeska z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie burmistrza Brzeska z realizacji uchwał rady miejskiej za okres od ostatniej sesji.
- Informacja przewodniczącej rady miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.
- Analiza i ocena wykonania budżetu gminy Brzesko za I półrocze 2019 roku –wyrażenie opinii.
- Zapoznanie się ze stanem realizacji oraz podejmowanymi działaniami związanymi z realizacją „Planu gospodarki niskoemisyjnej wraz z elementami programu ograniczenia niskiej emisji dla gminy Brzesko (przyjętego uchwałą Nr XVIII/124/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 listopada 2015 r. z późn.zm.).
- Wysłuchanie informacji na temat funkcjonowania SP ZOZ w Brzesku.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany uchwały budżetowej gminy Brzesko na rok 2019;
- zmiany uchwały nr IV/30/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z 30 stycznia 2019 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej;
- wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej własności gminy Brzesko;
- wyrażenia zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej;
- zmiany uchwały Nr VII/37/2011 Rady Miejskiej w Brzesku z 30 marca 2011 r. w sprawie uchwalenia regulaminu określającego tryb, sposób powołania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania.
- utworzenia jednostki budżetowej „ Miejskie Centrum Obsługi Oświaty” oraz nadania jej statutu;
- regulaminu przyznawania dodatków oraz innych składników wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez gminę Brzesko;
- Interpelacje radnych.
- Zapytania radnych.
- Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych gminy i odpowiedzi na nie.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.