VII Sesja Rady Miejskiej w Brzesku

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję VII  Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 24 kwietnia ( środa )  2019 roku o godzinie 13.00.    Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.

Proponowany porządek obrad sesji :

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Interpelacje radnych.
  4. Zapytania radnych.
  5. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
  6. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych i doraźnych.
  7. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
  8. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  9. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w sprawie udzielonych odpowiedzi na interpelacje i zapytania za okres od ostatniej sesji.
  10. Analiza stanu dróg po okresie zimowym wraz z informacją o harmonogramie prac inwestycyjnych i remontowych dróg, ulic i placów, przystanków i punktów oświetleniowych ustalonych na podstawie przeglądu po okresie zimowym.
  11. Współpraca z miastami partnerskimi – podsumowanie roku 2018 oraz zamierzenia na rok 2019;
  1. Sprawozdanie z funkcjonowania MOPS za okres 2018 r.;
  1. Bezpieczeństwo – zapoznanie się ze sprawozdaniem z działalności Policji i Straży Pożarnej.;
  1. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na 2019 rok;
  • zmiany Uchwały nr IV/30/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2019 r. Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na dofinansowanie zakupu samochodu służbowego dla Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Brzesku;
  • emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
  • zmiany uchwały o zarządzeniu poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagrodzenia za inkaso;
  • zmiany uchwały Nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 27 marca 2019 r. dotyczącej określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości na terenie Gminy Brzesko;
  • zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • Przystąpienia do sporządzenia II zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko;
  • Przystąpienia do sporządzenia III zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko;
  • Przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru w Gminie Brzesko o nazwie
    „ Brzesko – Granice”;
  • zmiany uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Brzesko do Stowarzyszenia pod nazwą Lokalna Organizacja Turystyczna „ Tarnowska Organizacja Turystyczna”;
  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Zamknięcie obrad Sesji.

 

 

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku

 

         mgr Maria Kądziołka  

This entry was posted by Agnieszka Lechowicz, on at and is filed under Z magistratu. Comments are currently closed.