Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

II Sesja Rady Miejskiej w Brzesku

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.994 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.) zwołuję  II Sesję Rady Miejskiej w Brzesku na dzień:  12 grudnia 2018 r.  ( środa) godz. 14:30. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51

Porządek obrad
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad sesji odbytej w dniu 21 Listopada 2018 r.
  4. Interpelacje radnych.
  5. Zapytania radnych.
  6. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy i odpowiedzi na nie.
  7. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
  8. Sprawozdanie Burmistrza Brzeska z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2018;
  • zmiany uchwały Nr XLVIII/346/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;
  • zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagradzania za inkaso.
  • przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Brzesku na rok 2019.
  • wyznaczenia osób do reprezentowania Gminy Brzesko w Zgromadzeniu Związku Komunalnego Do Spraw Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Brzesku.
  • zmiany uchwały Nr I/4/2018 z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia składu osobowego stałych komisji Rady Miejskiej w Brzesku kadencji 2018-2023.
  • zmiany uchwały NR I/6/2018 z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Brzesku oraz ustalenia jej składu osobowego.
  • zmiany uchwały Nr I/8/2018 z dnia 21 Listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Brzesku oraz ustalenia jej składu osobowego.
  • zmiany uchwały nr XLII/294/2017 z dnia 27 września 2017 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Brzesko na realizację zadań inwestycyjnych Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.4 Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza, poddziałanie 4.4.2 Obniżenie poziomu niskiej emisji – SPR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020„ – polegających na zmianie systemu ogrzewania opartego na paliwie stałym na ogrzewanie proekologiczne, zmienionej uchwałą nr XLIII/305/2017 z dnia 25 października 2017 r.
  • skargi na Dyrektora Brzeskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
  1. Wolne wnioski i zapytania.
  2. Zamknięcie obrad Sesji.
 Protokół z sesji odbytej w dniu 21 Listopada 2018 r. jest wyłożony do wglądu w Biurze Rady Miejskiej  w Brzesku ul. Głowackiego 51.  Przewodnicząca Rady Miejskiej w Brzesku                   mgr Maria Kądziołka