Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
23.10.2018

13 / 2018. Zimowe utrzymanie pasa drogowego gminnych dróg publicznych na terenie miasta Brzeska i sołectwa Jadowniki w sezonie 2018/2019.

Informacja o udzieleniu zamówienia – Plik PDF.
Informacja o udzieleniu zamówieniaponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzp
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – USŁUGII. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:Gmina Brzesko – Biuro Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Brzeskuul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie. Tel. 14 68 65 172,Fax 14 66 30 545Adres strony internetowej: www.brzesko.plII. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA„Zimowe utrzymanie pasa drogowego gminnych dróg publicznych na terenie miasta Brzeska i sołectwa Jadowniki w sezonie 2018/2019”CPV- 90 62 00 00-9 /usługi odśnieżania/CPV- 90 63 00 00-2 /usługi usuwania oblodzeń/Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg gminnych w Brzesku i w Jadownikach zgodnie z załącznikiem Nr 1, który zawiera podział dróg na trzy strefy wg kolejności utrzymania.I strefa – 101 880 m² - utrzymywana w 3 standardzie utrzymania zimowegoII strefa – 81 195 m² - utrzymywana w 4 standardzie utrzymania zimowegoIII strefa – 53 040 m² - utrzymywana w 5 standardzie utrzymania zimowegoZakres robót obejmuje:1/ odśnieżanie ulic z usuwaniem gołoledzi – wzdłuż drogi2/ odśnieżanie bez posypywania materiałem uszorstniającym – wzdłuż drogi3/ usuwanie śliskości zimowej – wzdłuż drogi4/ usuwanie śliskości zimowej na skrzyżowaniach, zakrętach i podjazdach5/ usunięcie błota pozimowego (przykrawężnikowego) na wysypisko śmieciIII. NAZWA I ADRES WYKONAWCY, Z KTÓRYM ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA:Nazwa i adres:Brzeskie Zakłady Komunalne Spółka z o.o. w Brzesku, ul. Słowackiego 1, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie. Umowa z dnia 20 listopada 2018 roku.IV. PODSTAWA PRAWNA I UZASADNIENIE WYBORU TRYBU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI:Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).Uzasadnienie:Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest prze zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 1 – 3a ustawy PZP osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:a) zamawiający sprawuje nad ta osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej: warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,b) ponad 90 % działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,c) w kontrolowanej osoby prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.W przedmiotowym zamówieniu wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP zostały spełnione przez Brzeskie Zakłady Komunalne Spółkę z o.o.V. TERMIN REALIZACJI I CZAS TRWANIA UMOWY:czas trwania umowy od 20.11.2018r. do 15.04.2019 r.VI. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU OPUBLIKOWANIA OGŁOSZENIAO ZAMÓWIENIU ( Art. 66 ustawy PZP): nie publikowano.VI-2. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU OPUBLIKOWANIA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA ( Art. 95 ust. 1 i 2 ustawy PZP):BZP – Ogłoszenie nr 500280676-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.Niniejsza informacja posiada odpowiedni odnośnik w BIP._________________________________________________________________________Informacja o udzieleniu zamówieniaCPV- 90620000-9 - usługi odśnieżaniaZPKG.XIII.271.2.13.2018.ZM z dnia 23 listopada 2018 roku Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzp
Ogłoszenie nr 500280676-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.Burmistrz Brzeska: Zimowe utrzymanie pasa drogowego gminnych dróg publicznych na terenie miasta Brzeska i sołectwa Jadowniki w sezonie 2018/2019.OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UsługiZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkoweOgłoszenie dotyczy:zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejnieZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:nieOgłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:nieSEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES:Burmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/Profil nabywcyI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowaSEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie pasa drogowego gminnych dróg publicznych na terenie miasta Brzeska i sołectwa Jadowniki w sezonie 2018/2019.Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITK.III.7021.8.Z3.2018.AB /JMII.2) Rodzaj zamówienia:UsługiII.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg gminnych w Brzesku i w Jadownikach zgodnie z załącznikiem Nr 1, który zawiera podział dróg na trzy strefy wg kolejności utrzymania. I strefa – 101 880 m² - utrzymywana w 3 standardzie utrzymania zimowego II strefa – 81 195 m² - utrzymywana w 4 standardzie utrzymania zimowego III strefa – 53 040 m² - utrzymywana w 5 standardzie utrzymania zimowego Zakres robót obejmuje: 1/ odśnieżanie ulic z usuwaniem gołoledzi – wzdłuż drogi 2/ odśnieżanie bez posypywania materiałem uszorstniającym – wzdłuż drogi 3/ usuwanie śliskości zimowej – wzdłuż drogi 4/ usuwanie śliskości zimowej na skrzyżowaniach, zakrętach i podjazdach 5/ usunięcie błota pozimowego (przykrawężnikowego) na wysypisko śmieciII.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:nieII.5) Główny Kod CPV: 90620000-9Dodatkowe kody CPV: 90630000-2SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAZamówienie z wolnej rękiIII.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupównieIII.3) Informacje dodatkowe:Informację o zamiarze zawarcia umowy umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego 23 października 2018 roku pod pozycją 13.SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 235000.00Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 1w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Brzeskie Zakłady Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąEmail wykonawcy: zarzad@bzk.com.plAdres pocztowy: ul. Słowackiego 1Kod pocztowy: 32-800Miejscowość: BrzeskoKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 253800.00Oferta z najniższą ceną/kosztem 253800.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253800.00Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomnieWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:IV.8) Informacje dodatkowe:Informację o udzieleniu zamówienia umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego 23 listopada 2018 roku pod pozycją 13.IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘIV.9.1) Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018 poz. 1986 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Gmina- jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Brzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ul. Słowackiego 1 , 32-800 Brzesko. Jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie jej celów strategicznych, obszarów działalności, co znajduje swoje odzwierciedlenie akcie założycielskim spółki ( Akt notarialny z dnia 11.05.2015r. Repertorium A Numer 1703/2015) który szczegółowo określa przedmiot działalności spółki (§1), Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 67 ust 1 pkt 12) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie, których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego własnej spółce (zamówienia in-house) w trybie wolnej ręki._________________________________________________________________________Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaCPV- 90620000-9 - usługi odśnieżaniaZPKG.XIII.271.2.13.2018.ZM z dnia 23 listopada 2018 rokuPlik PDF – Informacja Zima Brzesko – 2018.INFORMACJA - wolna ręka - usługiponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpINFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY – USŁUGI W TRYBIE Z WOLNEJ RĘKI NA Zimowe utrzymanie pasa drogowego gminnych dróg publicznych na terenie miasta Brzeska i sołectwa Jadowniki w sezonie 2018/2019.I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:Gmina Brzesko – Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu  Miejskiego w  Brzeskuul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie. Tel. 14 68 65 123,Fax 14 66 30 545, e-mail: ph.komunalne@brzesko.plAdres strony internetowej: www.brzesko.plII. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIACPV- 90 62 00 00-9Nazewnictwo wg CPV: usługi odśnieżaniaCPV- 90 63 00 00-2Nazewnictwo wg CPV: usługi usuwania oblodzeń1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg gminnych w Brzesku i w ładownikach zgodnie z załącznikiem Nr 1, który zawiera podział dróg na trzy strefy wg kolejności utrzymania.I strefa - 101 880 m2 - utrzymywana w 3 standardzie utrzymania zimowegoII strefa - 81 195 m2 - utrzymywana w 4 standardzie utrzymania zimowegoIII strefa - 53 040 m2 - utrzymywana w 5 standardzie utrzymania zimowegoZakres robót obejmuje:1/ odśnieżanie ulic z usuwaniem gołoledzi - wzdłuż drogi2/ odśnieżanie bez posypywania materiałem uszorstniającym - wzdłuż drogi3/ usuwanie śliskości zimowej - wzdłuż drogi4/ usuwanie śliskości zimowej na skrzyżowaniach, zakrętach i podjazdach5/ usunięcie błota pozimowego (przykrawężnikowego) na wysypisko śmieciIII. SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:230 000,00 zł - netto Słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych 00/100IV. WYKONAWCA KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:Nazwa i adres:Brzeskie Zakłady Komunalne Spółka z o.o. w Brzesku, ul. Słowackiego 1, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.V. PODSTAWA PRAWNA I UZASADNIENIE WYBORU TRYBU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI:Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2015 poz. 2164) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1- 5a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;Gmina- jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Brzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ul. Słowackiego 1,32-800 Brzesko. Jako jedyny wspólnik odgrywa decydującą rolę w zakresie jej celów strategicznych, obszarów działalności, co znajduje swoje odzwierciedlenie akcie założycielskim spółki (Akt notarialny z dnia 11.05.2015r. Repertorium A Numer 1703/2015) który szczegółowo określa przedmiot działalności spółki (§1),Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 67 ust 1 pkt 12) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie, których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego własnej spółce (zamówienia in-house) w trybie wolnej ręki.VI. PLANOWANY TERMIN REALIZACJI I CZAS TRWANIA UMOWY:   10.11.2018 – 15.04.2019 roku.VII. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy nie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz nie zostało opublikowane w Urzędzie Publikacji Unii Europejskiej.Niniejsza informacja posiada odpowiedni odnośnik w BIP._________________________________________________________________________Informacja - wolna ręka - usługiCPV- 90 62 00 00-9  usługi odśnieżania/ZPKG.XIII.271.2.13.2018.ZM z dnia 23 października 2018 roku