Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
16.  Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.
14.11.2017

16. Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-U ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 500081536-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.Burmistrz Brzeska: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UsługiZamieszczanie ogłoszenia:obowiązkoweOgłoszenie dotyczy:zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejnieZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:takNumer ogłoszenia: 615484-N-2017Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:nieSEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES:Burmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl - menu PRZETARGI/PROFIL NABYWCYI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowaSEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITK.III.271.04.2017.JGII.2) Rodzaj zamówienia:UsługiII.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe gminnych dróg publicznych w sezonie zimowym 2017/2018 r. w sołectwach: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska – według 4 standardu odśnieżania i usuwania gołoledzi – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10. 2000 r. ( Dz.U. Nr 10, poz. 20) - którego kserokopia stanowi załącznik Nr 6 A i 6 B do specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy odrębne zadania: - zadanie Nr 1 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Jasień: - zadanie Nr 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Okocim - zadanie Nr 3 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Poręba Spytkowska Oferent może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania. 3.2 Zakres robót obejmuje: A. Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. B. . Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. D. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej uszorstnianiem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe Dla w/w 3-ch pozycji zakresu robót, cena winna uwzględniać wszystkie koszty wykonania usługi wraz z materiałem uszarstniającym. 3.3 Zasady realizacji zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg polega na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach wiejskich w w/w sołectwach: a)Wykonawca przystępuje do odśnieżania jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 6 cm lub na polecenie, upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Brzesku , sołtysa danej wsi, dyżurnego policji, lub zarządzającego akcją kryzysową. b) Posypka dróg materiałem uszorstniającym . Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. c) Sposób potwierdzania wykonanych robót. Zamawiający wyznaczył Sołtysów wsi do potwierdzania , że prace na terenie sołectwa zostały wykonane właściwie i w określonym terminie.II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:takII.5) Główny Kod CPV: 90620000-9Dodatkowe kody CPV: 90630000-2SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyIII.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupównieIII.3) Informacje dodatkowe:SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACZĘŚĆ NR: 1NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Jasień.Postępowanie / część zostało unieważnionetakNależy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:Art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.CZĘŚĆ NR: 2NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Okocim.IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 27777.00Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 1w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Krystian Kotra - Gospodarstwo Rolne „Pod Bocheńcem"Email wykonawcy:Adres pocztowy: Okocim, ul. Zagrody 44Kod pocztowy: 32-800Miejscowość: BrzeskoKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomnieWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0IV.8) Informacje dodatkowe:CZĘŚĆ NR: 3NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Poręba SpytkowskaIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017IV.2) Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT 24666.00Waluta PLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert: 2w tym:liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nieNazwa wykonawcy: Bogumiła Myszka - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowego „TRANS-BET"Email wykonawcy:Adres pocztowy: Gnojnik 513Kod pocztowy: 32-864Miejscowość: GnojnikKraj/woj.: małopolskieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 25000.00Oferta z najniższą ceną/kosztem 25000.00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42658.00Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomnieWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0IV.8) Informacje dodatkowe:IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘIV.9.1) Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami._________________________________________________________________________Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-U ).CPV- 90620000-9 - usługi odśnieżaniaZPKG.XIII.271.2.16.2017.ZM z dnia 28 grudnia 2017 roku Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty- Przetarg nr 16. Informacja z otwarcia ofert - Przetarg Nr 16. Treść SIWZ Nr 16 z załącznikami. Ogłoszenie o zamówieniu ( PN-U ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 615484-N-2017 z dnia 2017-11-14 r.Burmistrz Brzeska: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UsługiZamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkoweOgłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejNieNazwa projektu lub programuO zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralny zamawiającyNiePostępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNieInformacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychNieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii EuropejskiejNieW przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51 , 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (URL): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl - menu PRZETARGI/PROFIL NABYWCYAdres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowaI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):I.4) KOMUNIKACJA:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Takwww.brzesko.plAdres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaTakwww.brzesko.pl - menu: PRZETARGI/ Pozycja Nr 16.Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNieOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:ElektronicznieNieadresDopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:NieInny sposób:Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:TakInny sposób:pisemnieAdres:32-800 Brzesko. ul. Głowackiego 51Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneNieNieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Brzesko w sołectwie: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska w okresie zimy 2017/2018 – przetarg 2.Numer referencyjny: ITK.III.271.04.2017.JGPrzed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog technicznyNieII.2) Rodzaj zamówienia: UsługiII.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:TakOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:wszystkich częściZamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:3II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe gminnych dróg publicznych w sezonie zimowym 2017/2018 r. w sołectwach: Jasień, Okocim i Poręba Spytkowska – według 4 standardu odśnieżania i usuwania gołoledzi – zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10. 2000 r. ( Dz.U. Nr 10, poz. 20) - którego kserokopia stanowi załącznik Nr 6 A i 6 B do specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy odrębne zadania: - zadanie Nr 1 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Jasień: - zadanie Nr 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Okocim - zadanie Nr 3 obejmuje zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Poręba Spytkowska Oferent może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania. 3.2 Zakres robót obejmuje: A. Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. B. . Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. D. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej uszorstnianiem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe Dla w/w 3-ch pozycji zakresu robót, cena winna uwzględniać wszystkie koszty wykonania usługi wraz z materiałem uszarstniającym. 3.3 Zasady realizacji zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg polega na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach wiejskich w w/w sołectwach: a)Wykonawca przystępuje do odśnieżania jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 6 cm lub na polecenie, upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Brzesku , sołtysa danej wsi, dyżurnego policji, lub zarządzającego akcją kryzysową. b) Posypka dróg materiałem uszorstniającym . Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. c) Sposób potwierdzania wykonanych robót. Zamawiający wyznaczył Sołtysów wsi do potwierdzania , że prace na terenie sołectwa zostały wykonane właściwie i w określonym terminie.II.5) Główny kod CPV: 90620000-9Dodatkowe kody CPV:Kod CPV90630000-2II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 74000,00Waluta:PLN(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: TakOkreślenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, pozostałe jak w punkcie 22.2 SIWZ.II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:miesiącach: lub dniach:lubdata rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-15II.9) Informacje dodatkowe:SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUIII.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków.Informacje dodatkoweIII.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków.Informacje dodatkoweIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację zamówienia t.j. zestaw odśnieżny składający się minimum z : - jednej piaskarki z pługiem odśnieżnym oraz dwóch ciągników z pługami odśnieżnymi na każde z zadań.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NieInformacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAIII.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy PzpIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniuTakOświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjiTakIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Oświadczenie - załącznik Nr 3 do SIWZ.III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. Oświadczenie - załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami załącznik nr 12 do SIWZ.III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPIII.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 3. Wykaz osób – jeżeli dotyczy.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczonyIV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:TakInformacja na temat wadiumWarunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł. ( słownie; trzy tysiące złotych 00/100) na wszystkie trzy zadania lub po 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) na każde z zadań odrębnie.IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:NieNależy podać informacje na temat udzielania zaliczek:IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:NieDopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:NieInformacje dodatkowe:IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:NieDopuszcza się złożenie oferty wariantowejNieZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawcówPrzewidywana minimalna liczba wykonawcówMaksymalna liczba wykonawcówKryteria selekcji wykonawców:IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będzie zawarta:Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:Informacje dodatkowe:Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:Informacje dodatkowe:W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:IV.1.8) Aukcja elektronicznaPrzewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) NieNależy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert:IV.2.2) KryteriaKryteria ZnaczenieCena 60,00Szybkość podjęcia działań 20,00Podniesienie wysokości kar za opóźnienia działań 20,00IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)NieIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjneIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacjiPrzewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):Informacje dodatkoweIV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:Wstępny harmonogram postępowania:Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:Należy podać informacje na temat etapów dialogu:Informacje dodatkowe:IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:Informacje dodatkowe:IV.4) Licytacja elektronicznaAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania:Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:Data: godzina:Termin otwarcia licytacji elektronicznej:Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:Informacje dodatkowe:IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: TakNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT, warunkami takiej zmiany są: - zmiany podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi. 2. Zmiany dotyczą też realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):nie dotyczy.Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymnie dotyczy.IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2017-11-22, godzina: 09:00,Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):NieWskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu>IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane NieIV.6.6) Informacje dodatkowe:ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwie Jasień.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: A. Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. B. . Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. C. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej uszorstnianiem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 24666,00Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia: 2018-04-15data zakończenia:5) Kryteria oceny ofert:Kryterium ZnaczenieCena 60,00Szybkość podjęcia działań 20,00Podniesienie wysokości kar za opóźnienia działań 20,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Okocim.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: A. Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. B. . Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. C. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej uszorstnianiem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-23) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 24666,00Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-04-155) Kryteria oceny ofert:Kryterium ZnaczenieCena 60,00Szybkość podjęcia działań 20,00Podniesienie wysokości kar za opóźnienia działań 20,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg w sołectwach: Poręba Spytkowska.1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: A. Odśnieżanie pługiem jezdni drogowej na całej szerokości, przy warstwie śniegu do 15 cm. B. . Posypywanie jezdni drogowym materiałem uszorstniającym przy użyciu rozrzutnika, lub piaskarki. C. Odśnieżanie pługiem jezdni drogi z równoczesnym jej uszorstnianiem przy użyciu piaskarki lub rozrzutnika umieszczonego na pojeździe.2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-23) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 246666,00Waluta:PLN4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach:okres w dniach:data rozpoczęcia:data zakończenia: 2018-04-155) Kryteria oceny ofert:Kryterium ZnaczenieCena 60,00Szybkość podjęcia działań 20,00Podniesienie wysokości kar za opóźnienia działań 20,006) INFORMACJE DODATKOWE:_________________________________________________________________________Ogłoszenie o zamówieniu ( PN-U ).CPV- 90620000-9 - usługi odśnieżaniaZPKG.XIII.271.2.16.2017.ZM z dnia 14 listopada 2017 roku