Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn.zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XLII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień: 27 września  ( środa )  2017 roku o godzinie 10.00.   Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :
  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z sesji odbytych w dniach 28 czerwca i 8 sierpnia 2017 r.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Zapytania Radnych.
  6. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  7. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  9. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  10. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  11. Sprawozdanie z posiedzenia Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
  12. Analiza i ocena wykonania budżetu za I półrocze 2017 roku – wyrażenie opinii.( inf. email)
  13. Ocena stanu zadłużenia Gminy , stan ściągalności podatków i opłat lokalnych.
  14. Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2017/2018.
  15. Funkcjonowanie SP ZOZ w Brzesku. Ocena stanu zdrowotności mieszkańców i opieki medycznej na terenie miasta.
  1. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego;
  • nadania tytułu honorowego „ Honorowy Obywatel Miasta Brzeska”;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania;
  • nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w Brzesku;
  • ustalenia regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Brzesko na realizację zadań inwestycyjnych Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.4 Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza, poddziałanie 4.4.2 Obniżenie poziomu niskiej emisji – SPR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020„ – polegających na zmianie systemu ogrzewania opartego na paliwie stałym na ogrzewanie proekologiczne;
  1. Zajęcie stanowiska w formie opinii w sprawie zawarcia ugody sądowej.
  2. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  3. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  4. Wolne wnioski i zapytania.
  5. Zamknięcie obrad sesji.
 Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w BRM w Brzesku ul. Głowackiego 51 p.13                                                                                                 Przewodniczący RM w Brzesku -  mgr Krzysztof Ojczyk