Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
Wykaz                                    nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzesko przeznaczonej do zbycia
29.06.2017

Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzesko przeznaczonej do zbycia

Na podstawie art. 35 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami  [t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.2147 ze zm.], podaje się do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia.

1Lokal mieszkalnyNr 3
2Powierzchnia użytkowa lokalu 43,52 m2
3Księga wieczystaKW TR1B/00076063/1 prowadzona przez Sąd Rejonowyw Brzesku
4Położenie i opis nieruchomościLokal mieszkalny nr 3  znajduje się w budynku wielolokalowym przy ulicy Legionów Piłsudskiego 40Bw Brzesku. Położony jest na parterze i składa się z dwóch pokoi, kuchni, łazienki z WC, przedpokoju oraz przynależnej piwnicy o powierzchni 2,10 m2.
5Forma zbyciaBez przetargu na rzecz najemcy
6Wartość lokalu117.150,00 zł
7Wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej (działkanr 1253/26 w Brzesku objęta księgą wieczystą nr TR1B/00076060/0)4.920,00 zł - zgodnie z udziałem wynoszącym 22/1000 części
8Wartość prawa własności  nieruchomości gruntowej (działka nr 1253/26 w Brzesku objęta KW nr TR1B/00076060/0)6.800,00 zł - zgodnie z udziałem wynoszącym 22/1000 części
9Opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego1% wartości prawa własności gruntu- zgodnie z udziałem wynoszącym 22/1000 części
10Termin wnoszenia opłat rocznychDo 31 marca każdego roku, z góry za każdy rok, przez cały okres użytkowania wieczystego
11Zasady aktualizacji opłat rocznychWysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej podlega aktualizacji, nie częściej niż raz na trzy lata, jeżeli wartość tej nieruchomości ulegnie zmianie.

Osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości gruntowej, oznaczonej jako działka              nr 1253/26,  na podstawie art. 34 ust. 1 pkt. 1 i pkt 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami powinny złożyć wniosek do tutejszego Urzędu najpóźniej do dnia 11 sierpnia 2017 r. włącznie.

                                                                                         (6 tygodni  od dnia wywieszenia wykazu)

Powyższy wykaz podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzesku ul. Głowackiego 51.

Bliższych informacji udziela Wydział Geodezji Gospodarowania Mieniem i Rolnictwa Urzędu Miejskiego

w Brzesku, ul. Głowackiego 51, pokój 120, tel. (14) 68-65-170.