Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XL Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn.zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję XL Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień  28 czerwca  ( środa )  2017 roku o godzinie 10.00. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :
  1. Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzeskui stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 31 marca 2017 r., 8 maja 2017 r.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Zapytania Radnych.
  6. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  7. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  8. Przedstawienie szczegółowej informacji na temat skażenia wody na terenie Gminy Brzesko przez Panią Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Brzesku oraz Prezesa Spółki RPWiK.
  9. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  10. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  11. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  12. Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
  13. Informacja nt. planowanego wypoczynku dzieci i młodzieży w okresie wakacji w Gminie Brzesko. email.
  14. Ocena funkcjonowania spółek komunalnych na terenie Gminy Brzesko ( MPK, BZK, MPEC, MZGM, RPWiK ) email.
  15. Bieżąca informacja związana z wdrożeniem nowej reformy szkolnej na terenie Gminy Brzesko.
  1. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Brzesko za rok 2016;
  • absolutorium dla Burmistrza Brzeska z tytułu wykonania budżetu Gminy Brzesko za rok 2016;
- odczytanie Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie;- dyskusja.
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
  • przeznaczenia mienia przekształcanych i włączanych gimnazjów;
  • wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;
  • wyrażenia zgody na zawarcie na czas oznaczony kolejnej umowy użyczenia na rzecz Okocimskiego Klubu Sportowego w Brzesku;
  • nadania nazwy dla ronda położonego w Brzesku;
  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
20.Zamknięcie obrad sesji.Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej p.13. UM. w Brzesku ul. Głowackiego 51.                                        Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku -  mgr Krzysztof Ojczyk