Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn. zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XXXVII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 31 marca  ( piątek)  2017 roku o godzinie 10.00.  Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :

  1. Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie Protokołów z sesji odbytych w dnia 22 lutego 2017 r oraz 8 marca 2017 roku.
  4. Wystąpienie Dyrektora Browaru OKOCIM – omówienie zagadnień dot. współpracy Gminy Brzesko.
  5. Interpelacje Radnych.
  6. Zapytania Radnych.
  7. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  8. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  9. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  10. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  11. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  12. Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
  13. Ocena przygotowań do realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2017 wraz z informacją dotyczącą planowania przestrzennego na terenie Gminy Brzesko wraz obszarami przeznaczonymi pod tzw. ”Strefy Aktywności Gospodarczej”.( inf.email)
  14. Analiza stanu dróg po okresie zimowym wraz z informacją o harmonogramie prac inwestycyjnych i remontowych dróg, ulic i placów, przystanków i punktów oświetleniowych ustalonych na podstawie przeglądu po okresie zimowym.( Inf.email)
  15. Podjęcie uchwał w sprawach:
  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
  • zmiany uchwały Nr XXXIV/235/2017 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2017 r. ;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego ;
  • nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki;
  • dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
  • określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klas I szkół podstawowych posiadających obwód, prowadzonych przez Gminę Brzesko oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów;
  • określenia kryteriów rekrutacji, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postepowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia;
  • zmiany Statutu Gminy Brzesko
  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
  4. Zamknięcie obrad sesji.

Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej  p. Nr 13 UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.

                           

                                                                                                  Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku                                                                                                                     mgr Krzysztof Ojczyk`