Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn. zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XXXVII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 31 marca ( piątek) 2017 roku o godzinie 10.00. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51
Proponowany porządek obrad sesji :
- Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie Protokołów z sesji odbytych w dnia 22 lutego 2017 r oraz 8 marca 2017 roku.
- Wystąpienie Dyrektora Browaru OKOCIM – omówienie zagadnień dot. współpracy Gminy Brzesko.
- Interpelacje Radnych.
- Zapytania Radnych.
- Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
- Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
- Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
- Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
- Ocena przygotowań do realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2017 wraz z informacją dotyczącą planowania przestrzennego na terenie Gminy Brzesko wraz obszarami przeznaczonymi pod tzw. ”Strefy Aktywności Gospodarczej”.( inf.email)
- Analiza stanu dróg po okresie zimowym wraz z informacją o harmonogramie prac inwestycyjnych i remontowych dróg, ulic i placów, przystanków i punktów oświetleniowych ustalonych na podstawie przeglądu po okresie zimowym.( Inf.email)
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
- zmiany uchwały Nr XXXIV/235/2017 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2017 r. ;
- udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego;
- udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego ;
- nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki;
- dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
- określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klas I szkół podstawowych posiadających obwód, prowadzonych przez Gminę Brzesko oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów;
- określenia kryteriów rekrutacji, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postepowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia;
- zmiany Statutu Gminy Brzesko
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej p. Nr 13 UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku mgr Krzysztof Ojczyk`