Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Zarządzenie Nr 43/2017 z dnia 10.03.2017 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na kandydatów na stanowiska dyrektorów przedszkoli.

Na podstawie art. 36a ust. 1, w zw. z art. 5c, pkt 2 ustawy z dnia 07.09.1991 r. o systemie oświaty ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 446) zarządzam, co następuje:

  • 1

                Ogłaszam konkursy na kandydatów na stanowiska dyrektorów przedszkoli, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

  • 2

                Konkursy, o których mowa w § 1 przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Brzeska, której skład osobowy zostanie określony odrębnym zarządzeniem.

  • 3

                Ogłoszenie o konkursach zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32 – 800 Brzesko oraz na stronie internetowej www.brzesko.pl.

  • 4

                Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu oraz sekretarzowi komisji konkursowej.

  • 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Konkursy na kandydatów na stanowiska dyrektorów:

Lp.Nazwa przedszkolaAdres przedszkola
1Publiczne Przedszkole Nr 4im. Jana Brzechwy w Brzeskuul. Ogrodowa 10,32 – 800 Brzesko
2Publiczne Przedszkole Nr 7w Brzeskuul. Okocimska 23,32 – 800 Brzesko
3Publiczne Przedszkole Nr 9im. Marii Kownackiejw Brzeskuul. Browarna 932 – 800 Brzesko
4Publiczne Przedszkole Nr 1w Jadownikachul. Św. Prokopa 10,32 – 851 Jadowniki
5Publiczne Przedszkolew Porębie Spytkowskiejul. Kasztelana Spytka 100Poręba Spytkowska,32 – 800 Brzesko
  1. Do konkursu może przystąpić osoba spełniająca wymagania określone w § 1, § 2 i § 5 oraz § 10 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. z 2009 r., Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
  2. Zgodnie z § 1 ust 2, pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 60, poz. 373 z późn. zm.), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola;
    2. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
    3. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

- stażu pracy pedagogicznej — w przypadku nauczyciela albo

- stażu pracy dydaktycznej — w przypadku nauczyciela akademickiego,

- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,

  1. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. c,
  2. oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
  3. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  4. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168),
  7. oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1721 z późn. zm.)
  8. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
  9. oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego — w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  10. oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. — Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1721 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. — Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) — w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
  11. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
  12. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
  13. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym oraz dopiskiem „Konkurs” (podać nazwę i adres placówki, której konkurs dotyczy) na adres:

             Urząd Miejski w Brzesku

     Wydział Edukacji, Kultury i Sportu

  1. Tadeusza Kościuszki 2

                    32 – 800 Brzesko

w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32 – 800 Brzesko oraz na stronie internetowej www.brzesko.pl, (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu, w godzinach pracy Urzędu, tj. od 7.30 do 15.30).

  1. Konkursy przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Brzeska, której szczegółowy skład osobowy zostanie określony odrębnym zarządzeniem. Na sekretarza komisji wyznaczam Panią Martę Babicz – Wydział Edukacji, Kultury i Sportu, bez prawa głosu przy ustalaniu wyników.
  2. O terminie i miejscu posiedzenia komisji kandydaci zostaną powiadomieni na piśmie przez przewodniczącego komisji, nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia.