Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Sesja Rady Miejskiej

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn.zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję XXXV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień 22 Lutego ( środa)  2017 roku o godzinie 10.00.   Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :

  1. Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzeskui stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie Protokołów z sesji odbytych w dnia 28 grudnia 2016 r oraz30 stycznia 2017 roku.
  4. Interpelacje Radnych.
  5. Zapytania Radnych.
  6. Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
  7. Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
  8. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
  9. Roczne sprawozdanie z działalności Rady Seniorów Gminy Brzesko.
  10. Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
  11. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  12. Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
  13. Sprawozdanie z prac Związku Międzygminnego d/s Wodociągów i Kanalizacji za rok 2016.( inf.email)
  14. Informacja na temat planowanych działań promocyjno-kulturalnychw 2017 roku w Gminie Brzesko.( inf.email)
  15. Podjęcie uchwał w sprawach:

  • zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na budowę chodników;
  • udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na dofinansowanie realizacji programów zdrowotnych;
  • projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
  • przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Brzesko na lata 2016 -2022;
  • przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • wyrażenia zgody na zawarcie na czas nieoznaczony kolejnej umowy najmu dotyczącej lokalu użytkowego stanowiącego część nieruchomości zabudowanej, położonej w Brzesku, przy ul. Kościuszki nr 2;
  • Wyrażenia zgody na zawarcie na czas nieoznaczony kolejnej umowy najmu dotyczącej lokalu użytkowego stanowiącego część nieruchomości zabudowanej, położonej w Brzesku, przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 2.
  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  3. Wolne wnioski i zapytania.
  4. Zamknięcie obrad sesji.

Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej  p. Nr 13 UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.

                                                                                                  Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku                                                                                                                   mgr Krzysztof Ojczyk`