Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
4   /   2017.  Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul. Zachodniej w Jadownikach.
16.02.2017

4 / 2017. Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul. Zachodniej w Jadownikach.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 64174 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.Brzesko: Przebudowy drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul.Zachodniej w JadownikachOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii EuropejskiejtakNazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem,ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii - "Typ operacji: "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych"Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: takNumer ogłoszenia: 26540 - 2017Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: takNumer ogłoszenia: 27113 - 2017SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającegoniePostępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianiePostępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychniePostępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii EuropejskiejnieW przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45, e-mail zam_pub@brzesko.plAdres strony internetowej (URL): www.brzesko.plAdres profilu: www.brzesko.pl menu; PRZETARGI/Profil NabywcyI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowaI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przebudowy drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul.Zachodniej w JadownikachNumer referencyjny (jeżeli dotyczy):ITK.III.271.1.2017.JGII.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul. Zachodniej w Jadownikach. Roboty obejmują: -Wykonanie odwodnienia drogi oraz działek przyległych do ul.Zachodniej poprzez wykonanie systemu kanalizacji opadowej składającego się ze ścieków /korytek/ betonowych oraz kolektora kanalizacji opadowej o zmiennych średnicach wraz z przykanalikami i odprowadzeniem rowem otwartym do rzeki Uszwica. Roboty obejmują także wykonanie rowu oraz umocnienia wylotu do rzeki. -wykonanie części podbudowy oraz nawierzchni asfaltowej ulicy Zachodniej w Jadownikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa – załącznik 9 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujące się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajachII.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:NieII.5) Główny Kod CPV: 45233142-6Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45111200-0SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyIII.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupówIII.3) Informacje dodatkowe:SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Postępowanie/część zostało unieważnione nieNależy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017IV.2 Całkowita wartość zamówieniaWartość bez VAT292254.89WalutaPLNIV.3) INFORMACJE O OFERTACHLiczba otrzymanych ofert4w tymLiczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIAZamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:niePrzedsiębiorstwo Robót Dgowo Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle, , ul. Jana Pawła II 30, 38-200, Jasło, kraj/woj. podkarpackieWykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieSkrót literowy nazwy państwa:Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieSkrót literowy nazwy państwa:IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 297987.24Oferta z najniższą ceną/kosztem 297987.24> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414679.63Waluta: PLNIV.7) Informacje na temat podwykonawstwaWykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcomWartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:IV.8) Informacje dodatkowe:IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘIV.9.1) Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami._________________________________________________________________________Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( PN-RB ).CPV- 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy drógZPKG.XIII.271.2.4.2017.ZM z dnia 12 kwietnia 2017 rokuOgłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty Przetarg nr 4Informacja otwarcie ofert - przetarg Nr 4.ZMIANA NR 2 do SIWZ nr 4.ZMIANA NR 1 do SIWZ nr 4.ZMIANA ogłoszenia o zamówieniu ( PN-RB ).poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 27113 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.Brzesko:OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOGŁOSZENIE DOTYCZY:Ogłoszenia o zamówieniuINFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIUNumer: 26540Data: 16/02/2017SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, Krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (url): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl/menu; przetargi/profil nabywcyAdres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.2) Tekst, który należy dodaćMiejsce, w którym należy dodać tekst:Numer sekcji: IIPunkt: 9Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Nazwa projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem,ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii - "Typ operacji: "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych"._________________________________________________________________________ZMIANA ogłoszenia o zamówieniu ( PN-RB ).CPV- 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy drógZPKG.XIII.271.2.4.2017.ZM z dnia 17 luty 2017 rokuTreść SIWZ nr 4 z załącznikamiOgłoszenie o zamówieniu ( PN-RB )poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpOgłoszenie nr 26540 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.Brzesko: Przebudowy drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul.Zachodniej w JadownikachOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkoweOgłoszenie dotyczy: zamówienia publicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiejtakprojektu lub programuO zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychnieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralny zamawiającyniePostępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianieInformacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii EuropejskiejnieW przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, krajowy numer identyfikacyjny 52390400000, ul. ul. Głowackiego 51, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 68 63 100, e-mail zam_pub@brzesko.pl, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej (URL): www.brzesko.plAdres profilu nabywcy: www.brzesko.pl/menu; przetargi/profil nabywcyI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowaI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):nie dotyczyI.4) KOMUNIKACJA:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)takwww.brzesko.pl/menu; przetargi/pozycja 4Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniatakwww.brzesko.pl/menu; przetargi/pozycja 4Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemnieOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:ElektronicznienieadresDopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:nieWymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:takInny sposób:pisemnieAdres:Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko – Sekretariat Burmistrza Brzeska pok. nr 101.Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępnenieNieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul.Zachodniej w JadownikachNumer referencyjny: ITK.III.271.1.2017.JGPrzed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog technicznynieII.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlaneII.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:NieII.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Przebudowy drogi wraz z odwodnieniem działek przyległych do ul. Zachodniej w Jadownikach. Roboty obejmują: -Wykonanie odwodnienia drogi oraz działek przyległych do ul.Zachodniej poprzez wykonanie systemu kanalizacji opadowej składającego się ze ścieków /korytek/ betonowych oraz kolektora kanalizacji opadowej o zmiennych średnicach wraz z przykanalikami i odprowadzeniem rowem otwartym do rzeki Uszwica. Roboty obejmują także wykonanie rowu oraz umocnienia wylotu do rzeki. -wykonanie części podbudowy oraz nawierzchni asfaltowej ulicy Zachodniej w Jadownikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa – załącznik 9 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujące się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajachII.5) Główny kod CPV: 45233142-6Dodatkowe kody CPV:45232130-2, 45111200-0II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:Waluta:PLN(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nieII.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:Okres w miesiącach: 7II.9) Informacje dodatkowe:SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUIII.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunków: nie określa sięInformacje dodatkoweIII.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunków: nie określa sięInformacje dodatkoweIII.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zmawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a/że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne polegające na budowie lub przebudowie drogi/dróg lub placu/placów wraz z budową lub przebudową sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej lub deszczowej o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każde.b/dysponuje osobą/osobami, skierowaną/ymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną/ymi za kierowanie robotami budowlanymi, która/e posiada/ją uprawnienia – prawo do pełnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:inżynieryjnej drogowej,instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnychZamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: takInformacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIAIII.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy PzpIII.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp takZamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniutakOświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjinieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:Załącznik Nr 3 SIWZIII.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:Załącznik Nr 12-13 SIWZIII.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZPnie dotyczyIII.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Załączniki SIWZ: Nr 1 - Oferta – wzór Nr 2 - Pełnomocnictwo – wzór Nr 6 - Dokument dotyczący w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia – wzór. Nr 7 - Informacja o podwykonawcach Nr 14 - Oświadczenie – grupa kapitałowa.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPISIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczonyIV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:tak,Informacja na temat wadiumWarunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7000,00 zł.( słownie; siedem tysięcy złotych 00/100)IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nieIV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:nieDopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:nieInformacje dodatkowe:IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:nieDopuszcza się złożenie oferty wariantowejnieZłożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:nieIV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawcówPrzewidywana minimalna liczba wykonawcówMaksymalna liczba wykonawcówKryteria selekcji wykonawców:IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będzie zawarta:Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:nieInformacje dodatkowe:Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:nieInformacje dodatkowe:W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:niePrzewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:nieIV.1.8) Aukcja elektronicznaPrzewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nieNależy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:nieNależy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowaetap nr czas trwania etapuCzy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nieWarunki zamknięcia aukcji elektronicznej:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert:IV.2.2) KryteriaKryteria Znaczeniecena 60wydłużona rękojmia 25podniesienie wysokości kar 15IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)takIV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjneIV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniemMinimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji niePrzewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nieNależy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):Informacje dodatkoweIV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnegoOpis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:Wstępny harmonogram postępowania:Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nieNależy podać informacje na temat etapów dialogu:Informacje dodatkowe:IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnegoElementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:nieInformacje dodatkowe:IV.4) Licytacja elektronicznaAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowaetap nr czas trwania etapuWykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nieTermin otwarcia licytacji elektronicznej:Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:Informacje dodatkowe:IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: takNależy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Projekt umowy § 21. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, harmonogramu prac, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, osób odpowiedzialnych za realizację umowy, gdy: 1) nastąpiła zmiana przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT, 2) nastąpiły sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym terminu wykonania. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej. Przez siłę wyższą Zamawiający rozumie zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: - klęski żywiołowe, - wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; 3) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej, 4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy; 5) nastąpiła zmiana/wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego; 6) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 7) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zamówienia danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, 8) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 9) nastąpiło podpisanie przez strony aneksu do umowy i dokonano zmiany treści niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 PZP, w związku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP i zlecenia Wykonawcy wykonania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) o ile wykonanie tych robót wpływa na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o okres wynikający z konieczności wykonania zleconych Wykonawcy „ dodatkowych robót budowlanych”, 10) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz), 11) wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie, w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 12) Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, które uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z założonym harmonogramem. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia robót budowlanych o okres wynikający i uzasadniony wprowadzonymi przez projektanta zmianami w projekcie budowlanym, 13) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego, 14) wystąpi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrukturą podziemną lub innymi obiektami. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym, 15) wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej, których usuniecie wstrzymuje wykonywanie robót. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju spowodowanego koniecznością usunięcia wad dokumentacji projektowej. 16) wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju. 4. W przypadku dokonywania zmiany treści niniejszej umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP, w związku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP ustala się następujące zasady postępowania: 1) rozpoczęcie wykonywania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP może nastąpić po podpisaniu przez strony niniejszej umowy aneksu zmieniającego niniejszą umowę w tym zakresie. 2) podstawą do podpisania aneksu, o którym mowa w pkt 1) powyżej będzie protokół konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego i zatwierdzony przez strony umowy reprezentowane przez osoby uprawnione do ich reprezentacji . Protokół konieczność, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać uzasadnienie wskazujące, że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP. 3) Podstawą do ustalenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP będzie kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Przedmiotowy kosztorys stanowić będzie załącznik do aneksu, o którym mowa w pkt 1) powyżej. 4) Kosztorys ofertowy szczegółowy, o którym mowa w pkt 4) powyżej zostanie opracowany przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: a) Podstawą do określenia nakładów rzeczowych w kosztorysie ofertowym szczegółowym, o którym mowa w pkt 4) powyżej będą nakłady publikowane w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich pozycji zastosowane będą Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych (KNNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach KNR i KNNR podstawą do określenia nakładów rzeczowych w przedmiotowym kosztorysie ofertowym szczegółowym będzie kalkulacja indywidualna nakładów rzeczowych Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego, b) Dla określenia ceny jednostkowej robót ujętych w kosztorysie szczegółowym ofertowym, o którym mowa w pkt 4) powyżej zastosowane będą średnie ceny i wskaźniki (R, M, S, Ko i Z) z ostatnich publikowanych zeszytów Sekocenbud; c) dla określenia ceny materiałów i sprzętu nie publikowanych w zeszytach Sekocenbud Wykonawca przedstawi cenę opartą na danych wynikających z przeprowadzonego przez Wykonawcę rozeznania rynku i zatwierdzoną przez Zamawiającego; d) rozliczenie „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot niniejszej umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 PZP , zostanie dokonane na podstawie ilości wykonanych i odebranych robót na podstawie kosztorysu powykonawczego (sporządzonego na podstawie książki obmiarów) według niezmiennych cen określonych w kosztorysie ofertowym szczegółowym o którym mowa w ust. 4 pkt 1) powyżej stanowiącym załącznik do aneksu, o którym mowa w ust. 4 pkt 1) powyżej. 5. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowyIV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):Punkt XIX ust. 7 SIWZŚrodki służące ochronie informacji o charakterze poufnymZamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r., Nr 153 poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 06/03/2017, godzina: 10:00,Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):nieWskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> polskiIV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nieIV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nieIV.6.6) Informacje dodatkowe:_________________________________________________________________________Ogłoszenie o zamówieniu ( PN-RB ).CPV- 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy drógZPKG.XIII.271.2.4.2017.ZM z dnia 16 luty 2017 roku