Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
17 / 2016. Ogłoszenie anulowane.
14.11.2016

17 / 2016. Ogłoszenie anulowane.

ZMIANA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 153878 - 2016; data zamieszczenia: 28.11.2016OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 153378 - 2016 data 14.11.2016 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: całość.W ogłoszeniu jest: Brzesko: Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej - roboty dodatkowe Numer ogłoszenia: 153378 - 2016; data zamieszczenia: 14.11.2016 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej - roboty dodatkowe. II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na podstawie protokołu konieczności Zamawiający dodatkowo zlecił wykonanie krat stalowych na wjazdy do posesji przez korytka ściekowe. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2016. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: Marek Stochel - Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - FILAR, ul. Dębcza 65, 32-700 Bochnia, ul. Dębcza 65, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 7380,00 Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00 Waluta: PLN . ZAŁĄCZNIK I Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zamówienia dodatkowego udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono jest zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a wykonanie jego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów a zarazem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego co jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp.W ogłoszeniu powinno być: Anulowano ogłoszenie w całości.II.2) Tekst, który należy dodać:Miejsce, w którym należy dodać tekst: całość.Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Anulowano ogłoszenie w całości w związku z opinią Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 16 listopada 2016 roku - Zamówienia dodatkowe i uzupełniające w przepisach przejściowych._________________________________________________________________________ZMIANA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV: 45.23.31.20-6 - Roboty w zakresie budowy drógZPKG.XIII.271.2.17.2016.ZM z dnia 28 listopada 2016 roku OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej - roboty dodatkowe.Numer ogłoszenia: 153378 - 2016; data zamieszczenia: 14.11.2016OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlaneZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej - roboty dodatkowe.II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na podstawie protokołu konieczności Zamawiający dodatkowo zlecił wykonanie krat stalowych na wjazdy do posesji przez korytka ściekowe.II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rękiIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2016.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Marek Stochel - Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - FILAR, ul. Dębcza 65, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 7380,00Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00Waluta: PLN .ZAŁĄCZNIK IUzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.Zamówienia dodatkowego udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono jest zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia.Jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego a wykonanie jego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztówa zarazem wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego co jest zgodne z art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp._________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV: 45.23.31.20-6 - Roboty w zakresie budowy drógZPKG.XIII.271.2.17.2016.ZM z dnia 14 listopada 2016 roku