Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

XV Sesja Rady Miejskiej w Brzesku

Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) zwołuję XV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień:    30 września 2015 roku (środa) o godzinie 11.00.    Sesja odbędzie się w Sali obrad Urzędu Miejskiego  w Brzesku ul. Głowackiego 51

Proponowany porządek obrad sesji :
  1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji odbytej w dniu 27  sierpnia  2015 r.
  4. Interpelacje radnych.
  5. Zapytania radnych.
  6. Zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
  7. Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
  8. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji uchwał Rady Miejskiej za okres od  ostatniej sesji.
  9. Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych Rady Miejskiej za okres od ostatniej sesji.
  10. Sprawozdanie z posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
  11. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Brzesko za I półrocze 2015r.
  12. Funkcjonowanie SP ZOZ w Brzesku. Ocena stanu zdrowotności mieszkańców i opieki medycznej na terenie miasta.
  13. Ocena stanu sanitarnego i estetycznego miasta Brzeska ze szczególnym uwzględnieniem terenów zielonych.
  14. Informacja o stanie środowiska na terenie Gminy Brzesko.
  15. Informacja Biura Funduszy Europejskich na temat planowanych naborów z programów unijnych.
  16. Podjęcie uchwał w sprawach:
1)      zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2015;2)      zmiany uchwały nr V/23/2015 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2015 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko;3)      zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta i określenia stawki prowizyjnego wynagradzania za inkaso;4)      przeznaczenia do zbycia nieruchomości gruntowej  w drodze przetargu;5)      przejęcia od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zadania publicznego zarządzania drogą krajową;6)      przekazania skargi;7)      wyboru radnych do składu komisji weryfikacyjnej ds. opiniowania wnioskówo przyznanie stypendiów Burmistrza Brzeska za szczególne osiągnięcia uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Brzesko.8)      nadania nazwy ulicy „Lawendowa” w Brzesku;9)      przejęcia pojazdu na własność Gminy Brzesko;10)  zmiany uchwały nr VII/40/2007 rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie nadania Statutu Miejskiemu Ośrodkowi Kultury w Brzesku;11)  zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Brzesko na temat budżetu gminy na 2016 rok.12)  desygnowania przedstawiciela Rady Miejskiej w Brzesku do Rady Seniorów Gminy Brzesko;13)  zmiany uchwały Nr XXIV/145/2004 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 8 września 2004 r. w sprawie utworzenia Młodzieżowej Rady Gminy Brzesko;14)  zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzesko.

 17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

18. Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.

19. Wolne wnioski i zapytania. Zamknięcie obrad sesji.

 

      Przewodniczący Rady  Miejskiejw Brzesku

 

                                                                                                          mgr Krzysztof Ojczyk