Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
15 / 2015. USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
06.08.2015

15 / 2015. USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCHNumer ogłoszenia: 130547 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UsługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117307 - 2015r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. Przedmiotem postępowania jest: CZĘŚĆ I - PAKIET I. Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka. dewastacji. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami. 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II - PAKIET II. 1. Ubezpieczenia komunikacyjne.Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. CZĘŚĆ III - PAKIET III. 1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP I. 2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACzęść NR: 1Nazwa: Pakiet IIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:PZU S.A. Pion Klienta korporacyjnego, ul. Dunajewskiego 3, 31-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 199086,00Oferta z najniższą ceną: 199086,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209735,98Waluta: PLN .Część NR: 2Nazwa: Pakiet IIIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych -TUW- Oddział w Tarnowie, ul. Urszulańska 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 32942,00Oferta z najniższą ceną: 32942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40984,00Waluta: PLN .Część NR: 3Nazwa: Pakiet IIIIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych -TUW- Oddział w Tarnowie, ul. Urszulańska 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 25500,00Oferta z najniższą ceną: 25500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41700,00Waluta: PLN ._________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2015.ZM z dnia 3 września 2015 roku Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. ZMIANA Nr 3 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 121889 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 117307 - 2015 data 06.08.2015 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III.W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III._________________________________________________________________________ZMIANA Nr 3 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2015.ZM z dnia 17 sierpnia 2015 rokuOdpowiedź Nr 3 do SIWZ Nr 15.ZMIANA Nr 2 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 120185 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 117307 - 2015 data 06.08.2015 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III.W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III._________________________________________________________________________ZMIANA Nr 2 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2015.ZM z dnia 12 sierpnia 2015 roku Odpowiedzi Nr 2 do SIWZ Nr 15. ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 119683 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 117307 - 2015 data 06.08.2015 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III.W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III._________________________________________________________________________ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2015.ZM z dnia 11 sierpnia 2015 roku  Odpowiedzi Nr 1 do SIWZ Nr 15.Treść SIWZ z załącznikami. PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCHNumer ogłoszenia: 117307 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. Przedmiotem postępowania jest: CZĘŚĆ I - PAKIET I. Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka. dewastacji. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami. 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II - PAKIET II. 1. Ubezpieczenia komunikacyjne.Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. CZĘŚĆ III - PAKIET III. 1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP I. 2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.II.1.5)Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis o ile przedmiot zamówienia, zakres i warunki były wskazane w zamówieniu podstawowymII.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUMIII.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuObok złożonego oświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczął on działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.3.2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowejlista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)Załącznik Nr 8 Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 9 Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1-2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 10 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik Nr 11 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 802 - Warunki ubezpieczenia - 20IV.2.2)Nie będzie przeprowadzona  aukcja elektroniczna.IV.3) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia, zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zakresu działalności Zamawiającego przekazanych przez Zamawiającego. W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporisIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu; PRZETARGI/pozycja nr 15Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SUPRA BROKERS Sp. z o.o.,54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1,Budynek S 1-2,piętro III, centrala@suprabrokers.pl, fax 717770455, upoważniono do kontaktów - Sylwia Suszyńska-Zioło tel.717770400.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Supra Brokers S.A. 54-118 Wrocław, ul. Aleja Śląska 1 Budynek S 1-2 piętro III.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nieZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I. Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka. dewastacji. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami. 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Warunki ubezpieczenia - 20CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - PAKIET II. 1. Ubezpieczenia komunikacyjne.Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Warunki ubezpieczenia - 20CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - PAKIET III. 1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP I. 2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. Warunki ubezpieczenia - 20_________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2015.ZM z dnia 6 sierpnia 2015 roku