Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu
15. KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
28.07.2014

15. KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCHNumer ogłoszenia: 192079 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UsługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163345 - 2014r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. Przedmiotem postępowania jest: CZĘŚĆ I - PAKIET I. Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka. dewastacji. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami. 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II - PAKIET II. 1. Ubezpieczenia komunikacyjne.Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. CZĘŚĆ III - PAKIET III. 1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP I. 2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIACzęść NR: 1Nazwa: Pakiet IIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A., ul. Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252000,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 105998,00Oferta z najniższą ceną: 105998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 657772,00Waluta: PLN.Część NR: 2Nazwa: Pakiet IIIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych - TUW- Biuro Regionalne w Tarnowie, ul. Urszulańska 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29160,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 14498,00Oferta z najniższą ceną: 14498,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22435,31Waluta: PLN.Część NR: 3Nazwa: Pakiet IIIIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych -TUW- Biuro Regionalne w Tarnowie, ul. Urszulańska 16, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄCena wybranej oferty: 14875,00Oferta z najniższą ceną: 14875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22427,00Waluta: PLN._________________________________________________________________________OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIACPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2014.ZM z dnia 9 września 2014 roku Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.Odpowiedzi Nr 2 i zmiany Nr 2 do treści SIWZ. PRZETARG - ZMIANA Nr 2 OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 172985 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 163345 - 2014 data 28.07.2014 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 13:00, miejsce: SUPRA BROKERS Sp. z o.o. 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10.W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 13:00, miejsce: SUPRA BROKERS Sp. z o.o. 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10._______________________________________________________________________PRZETARG - ZMIANA Nr 2  OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2014.ZM z dnia 11 sierpnia 2014 roku Odpowiedzi Nr 1 i zmiany Nr 1 do treści SIWZ . PRZETARG - ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpNumer ogłoszenia: 169615 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIAOgłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 163345 - 2014 data 28.07.2014 r.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYBurmistrz Brzeska, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45.SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIUII.1) Tekst, który należy zmienić:Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 13:00, miejsce: SUPRA BROKERS Sp. z o.o. 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10.W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 13:00, miejsce: SUPRA BROKERS Sp. z o.o. 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10._________________________________________________________________________PRZETARG - ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2014.ZM z dnia 5 sierpnia 2014 roku Treść SIWZ z załącznikami.  PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUponiżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 upzpBrzesko: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCHNumer ogłoszenia: 163345 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY BRZESKO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę części. Przedmiotem postępowania jest: CZĘŚĆ I - PAKIET I. Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka. dewastacji. Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami. 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II - PAKIET II. 1. Ubezpieczenia komunikacyjne.Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. CZĘŚĆ III - PAKIET III. 1. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP I. 2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA.II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis o ile przedmiot zamówienia, zakres i warunki były wskazane w zamówieniu podstawowym.II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUMIII.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), a w przypadku gdy rozpoczął on działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuSprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowejlista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)1) Formularz oferty(na jeden lub dowolną liczbę pakietów) - Załącznik Nr 2 i/lub Załącznik Nr 3 i/lub Załącznikiem Nr 4 do SIWZ 2) Ogólne warunki ubezpieczenia wnioskowanych ryzyk(nie dotyczy ubezpieczeń obowiązkowych) 3) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę 4) Oświadczenie o podwykonawstwie- załącznik nr 13. Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia, zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zakresu działalności Zamawiającego przekazanych przez Zamawiającego. W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie naliczona przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w systemie pro rata temporis.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu; PRZETARGI/pozycja nr 15Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SUPRA BROKERS Sp. z o.o.,53-609 Wrocław,ul.Fabryczna 10, centrala@suprabrokers.pl, fax 717770455, osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Sylwia Suszyńska-Zioło tel. 717770400.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 13:00, miejsce: SUPRA BROKERS Sp. z o.o. 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nieZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SIWZ. 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SIWZ. 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami 2. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1. Cena - 802. warunki ubezpieczenia - 20CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne: 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. 2.Ubezpieczenie Auto Casco. 3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 4. Ubezpieczenie Assistance. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH I. 2. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW CZŁONKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH II. Zgodnie z załącznikiem Nr 1 SIWZ.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena._________________________________________________________________________PRZETARG - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUCPV: 66.51.00.00-8  Usługi ubezpieczeniowe.ZPKG.XIII.271.2.15.2014.ZM z dnia 28 lipca 2014 roku